  • Data: 2020-02-03 20:56:41
    Temat: Re: Pilot do wzmacniacza
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-03 o 16:46, robot pisze:
> [...]
    6-remote-control

    ong/thread.cgi?9405

    > To zupełnie tak jak ja :)
    > Ale to jest jakiś trop.
    > Dzięki za poświęcony czas.

    To proste, bierzesz arduino, podpinasz led IR i parę guzików, w sieci
    szuaksz programów które obsługują protokół nec2 tylko trzeba jeszcze
    znaleźć częstotliwość
    a tam poniżej masz wpisane kody jakie ma pilot wysyłać dla volume i
    zmian wejść o te:
    They are NEC1 32bit Protocol. Below are what they should be.

    Volume Up
    900A 006D 0000 0001 08F0 1F1F

    Volume Down
    900A 006D 0000 0001 08F0 1A1A

    Mute
    900A 006D 0000 0001 08F0 4242

    Input S1
    900A 006D 0000 0001 08F0 0E0E

    Input S2
    900A 006D 0000 0001 08F0 0909

    Input S3
    900A 006D 0000 0001 08F0 0B0B

    Input S4
    900A 006D 0000 0001 08F0 0D0D

    Trzeba je ładnie w tabelkę wpisać i wybierać odpowiednim guzikiem do
    wysłania.

    --
    Janusz