  • Data: 2020-02-03 20:41:05
    Temat: Re: Pilot do wzmacniacza
    Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-03 o 10:09, robot pisze:
    > Mam ci ja taki wzmacniacz Vincent SV-238, jeno bez pilota.
    > Kupiłem używany bez pilota, ale normalnie on jest z pilotem.
    > I teraz chciałbym jakoś mieć taki pilot do niego.
    > Wystarczy mi, żeby chociaż regulacja głośności była w tym pilocie.
    > Jak dorobić albo dokupić jakiś pilot, który by go obsługiwał.
    > Kupno oryginalnego pilota odpada ze względu na bardzo, ale to powiadam
    > Wam, bardzo niezoptymalizowaną cenę.
    > Jak wykryć w jakim standardzie jest ten pilot?
    > Jak zaprogramować pilot uniwersalny?
    > Mogę porobić jakieś zdjęcia ze środka wzmacniacza,
> [...]
    Poszukaj kogoś z Redmi 4A lub podobnym.
    Ja w swoim Redmi 4A mam IRDE oraz aplikację "uniwersalny pilot zdalnego
    sterowania".
    Wybierasz jaki rodzaj sprzętu chcesz sterować i szukasz wybierając po
    kolei różne aż trafisz.
    Aplikacji pod androida jest kilka i działa z różnymi sprzętami:
    starszy sony bravia 42", wieża no name, sterownikiem LED RGB
    --
    pzdr, j.r.