  • 51. Data: 2009-03-23 11:30:53
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...
    >
    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.
    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    > :(

    Moje jeszcze dodac, ze ja podobnie nieraz myslalem i mysle o osobach,
    ktore nie zakladaja w ogole linii stacjonarnej i zmuszaja, aby dzwonic
    do nich na komorki, co jest zwykle kilka razy drozsze. Tak ze, jesli o
    mnie chodzi, to nie tylko Play, ale w ogole mobile.
    Co prawda, ostatnio stawki zaczynaja spadac i zjawisko "lagodnieje".
    Ale kiedys bywalem bardzo zirytowany na takich znajomych.

  • 52. Data: 2009-03-23 11:40:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 04:30:53 -0700, adp napisał(a):

    > Moje jeszcze dodac, ze ja podobnie nieraz myslalem i mysle o osobach,
    > ktore nie zakladaja w ogole linii stacjonarnej i zmuszaja, aby dzwonic
    > do nich na komorki, co jest zwykle kilka razy drozsze.

    No to z tymi, którzy zlikwidowali stacjonarny telefon w ogóle powinieneś
    zerwać stosunki towarzyskie.

    Dodam, że ja stacjonarnego telefonu nigdy nie miałem i nie chciałem mieć.
    Cóż, wychodzę z domu zwykle kole 6.40 i wracam rzadko przed 20 a nawet
    później czasem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 53. Data: 2009-03-23 12:28:04
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > No to z tymi, którzy zlikwidowali stacjonarny telefon w ogóle powinieneś
    > zerwać stosunki towarzyskie.

    W praktyce nieraz tak sie skonczylo.

    > Dodam, że ja stacjonarnego telefonu nigdy nie miałem i nie chciałem mieć.
    > Cóż, wychodzę z domu zwykle kole 6.40 i wracam rzadko przed 20 a nawet
    > później czasem.

    Do utrzymywania stosunkow towarzyskich najlepsza jest niedziela
    (sobota, swieta). Wtedy tez pracujesz do 20?

  • 54. Data: 2009-03-23 12:31:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 05:28:04 -0700, adp napisał(a):

    > Do utrzymywania stosunkow towarzyskich najlepsza jest niedziela (sobota,
    > swieta). Wtedy tez pracujesz do 20?

    Nie, ale w domu i tak mnie nie ma ;-)
    Na co mi telefon, skoro i tak nikt by się nie dodzwonił?

  • 55. Data: 2009-03-23 12:36:16
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > Nie, ale w domu i tak mnie nie ma ;-)
    > Na co mi telefon, skoro i tak nikt by się nie dodzwonił?

    Skoro tak, to w Twoim przypadku jest to zrozumiale :) Mozna
    ewentualnie zalozyc telefon, aby dzialal jak skrzynka glosowa -
    analogia poczty.

    No ale wiesz, nie wszyscy tak maja... ;

  • 56. Data: 2009-03-23 15:40:31
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Co prawda, ostatnio stawki zaczynaja spadac i zjawisko "lagodnieje".
    > Ale kiedys bywalem bardzo zirytowany na takich znajomych.

    Przystawiali ci pistolet do głowy i zmuszali do dzwonienia na komórkę?
    A może dzwoniłes do nich na sygnał by do takiego gołodupca oddzwaniali bo
    nie ma 2 zł na rozmowę?
    Skoro ktoś z moich nzjaomych by się irytował na to że mam tylko numer
    komórkowy to bym już do niego wcale nie dzwonił do tego Izraela.

  • 57. Data: 2009-03-23 22:06:21
    Od: Konrad Brywczyński <k...@g...pl>

    adp pisze:

    > Moje jeszcze dodac, ze ja podobnie nieraz myslalem i mysle o osobach,
    > ktore nie zakladaja w ogole linii stacjonarnej i zmuszaja, aby dzwonic
    > do nich na komorki, co jest zwykle kilka razy drozsze.

    Obawiam się, że większość moich znajomych (i spora część rodziny) w
    ogóle nie zna mojego numeru stacjonarnego, a jednak życie towarzyskie
    mam dość bogate. Cud?

  • 58. Data: 2009-03-24 01:57:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <4...@a...go
    oglegroups.com>,
    p...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > Masz 3 wyjścia:
    > 1. Najprostsze - narzekać, płakać jaki biedny jesteś i jak inni są
    > poszkodowani.
    > 2. Przenieść się do Play - wtedy będziesz na tym korzystał i nawet
    > Tobie za przejście zwrócą kasę.
    > 3. Kupić kartę Play Fresh i korzystać z niej jak dzwonisz dp
    > Playowców. Nawet stawkę 5gr możesz mieć.
    >
    > A teraz może zastanowisz się, że jednak na tym KORZYSTASZ, bo masz
    > taniej do WSZYSTKICH mając np. Simlusa czy HEYAH i siebie postawisz
    > pod pregierzem.
    > W jedną stronę jest Tobie dobrze (bo masz niższe stawki), a w

    Ja skorzystalem z pkt. 4
    Bojkotuje kretynskie numery Playa.

    TA

  • 59. Data: 2009-03-24 07:05:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Mar 2009 16:03:21 +0100, tl wrote:

    >Znowu upraszczasz. Tu jest dużo więcej zmiennych niż jeden na jeden.

    Sam zaczales od uproszczonych danych.

    >I to proponował Play , i dziwnym trafem trójca spieniła się na ten pomysł.

    No coz - propozycja zajmuje jedno zdanie, uzasadnienie wyzszych stawek
    dla siebie - 42 strony :-)

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?news_cat_id=143&
    news_id=3513&layout=3&page=text&place=Lead01

    >O jakiej idei Ty piszesz?

    Tej samej co zawsze tylko o innej nazwie :-)

    Ktora nawiasem mowiac bardzo ladnie sie wciela przed laty w rynek
    opanowany przez dwoch operatorow, zadajac klam niektorym opiniom.
    No ale przyznaje ze czasy byly inne ..

    >Mistrzu , chłopski rozum nie wystarczy, mtr nie ma nic wspólnego z
    >technologią.

    Ma, jesli przyjac ze MTR ma pokryc koszty operatora odbierajacego.

    >OK. porównanie z gumką jest mało czytelne? Bo przy pomocy sporej ilości
    >połączeń do play trójca wypompowałaby kasę z malucha.

    W jaki sposob ? Po pierwsze - skad te polaczenia, pracownikom kaza
    dzwonic do Play czy komputerowego dialera postawia ?

    Po drugie - przeciez za kazde polaczenie do Playa placa mu.
    Play by sie tylko ucieszyl.

    >Tak? A kiedy to było?

    Tak z 10 lat temu.

    >Między kim a kim?

    Miedzy wielka dwojka a TP.

    J.

  • 60. Data: 2009-03-24 07:13:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Mar 2009 20:44:27 +0100, Arek wrote:

    >Lub wcześniej urzednicy zdecydją, że zezwolenie na wyższy interconnect
    >sie skończyło. A propos, ktoś wie czy to było czasowe, czy bezterminowo
    >(czyli się do następnego widzimisię urzędnika)?

    Doczytalem sie, jest caly harmonogram, co roku bedzie taniej, wyrowna
    sie cos za 7 lat.

    No chyba ze po drodze sie cos zmieni, pani Prezes co prawda chciala
    klarowna i stabilna sytuacje, ale Prezes moze sie zmienic, euro moze
    byc po 6 zl itp ..

    J.