    Subject: Re: Play "super oferta". :D
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Thu, 10 Oct 2019 14:46:45 +0200

    W dniu 2019-10-10 o 14:06, Trybun pisze:

    > Za to im płacą.

    Płacą im za bycie idiotami? ;)
    Telemarketerzy z banków są w takim razie inteligentniejsi. Kiedy
    proponowali mi jakąś pożyczkę, konsolidację kredytów, to po usłyszeniu
    jaki procent teraz mam, dziękowali za rozmowę. Skoro nie mogli mi
    zaproponować korzystniejszych warunków, to nie wygłupiali się z
    oferowaniem gorszych.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl