  • Data: 2019-09-07 14:56:12
    Temat: Re: Playstation 4 podłączyć do monitora
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-07 14:34, Jacek Maciejewski wrote:
    > Zachodzi konieczność użycia monitora komputerowego do współpracy z
    > konsolą Playstation. Oczywiście, monitor powinien mieć wejście HDMI i
    > głośniki. Pytanie jest takie - czy w monitorach z HDMI i głośnikami jest
    > typowo obsługiwany kanał dźwiękowy HDMI czy jedynie dźwięk z dodatkowego
    > połączenia audio?

    Myślę że jeżeli monitor ma głośniki lub chociażby wyjście słuchawkowe, a
    nie ma wejścia analogowego audio, to powinien obsługiwać dźwięk przez
    HDMI - bo skąd by inaczej go brał. Tak jest np. w najtańszym monitorze
    AOC, który kupiłem na działkę. Jeżeli jest wejście analogowe audio - to
    tu już nie byłbym pewien - ale raczej powinno o tym być w instrukcji w
    opisie wejścia HDMI (np. w instrukcji do mojego EIZO FS2331 jest
    napisane: "Audio signal - 2ch linear PCM (32 kHz / 44.1 kHz / 48 kHz)").