  • Data: 2017-08-11 23:44:51
    Temat: Re: Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Podejrzewam że koszt przejściówki plus kłopoty i strata czasu będą dużo
    > większe niż zakup dysku SATA 500 GB, nawet nowego, nie mówiąc już o
    > dyskach z drugiej ręki.

    1. Przejściówka SATA --> IDE - ~20 PLN (od tego trzymałbym się z daleka)
    2. Kontroler PCI --> IDE - ~30 PLN (tak, ta płyta ma jeszcze gniazdo PCI)

    Gdzie rozdają dyski 500 GB po trzy dychy, bo nie dosłyszałem?

    3. Obudowa 3,5 cala IDE --> USB - ~85 PLN (IMHO dla 40 GB nie warto)
    4. UNITEK Y-3322 - ~ 100 PLN (rozwiązanie uniwersalne i przyszłościowe)
    5. Dysk zewnętrzny 500 GB - ~170 PLN+ (to jakby trochę więcej niż 3 dychy)

    Sam kiedyś kupiłem za trzy dychy obudowę do wytarganego z laptopa dysku IDE
    40 GB - do zabawy z nagrywaniem z TV, z Windows ToGo i takich tam
    zberezieństw. Ale do dysku 3,5 cala to bez sensu impreza.

    JoteR