  • Data: 2017-08-12 15:29:00
    Temat: Re: Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2017 o 11:35, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Za tyle można kupić 40GB? Ja tyle (nieco ponad 2 dychy) dałem
    > za 32GB. Cruzer Switch 32 GB. Podobny, 8 GB kosztował mnie
    > niemal dychę. (chlip, chlip -- ale to już bardzo dawno było...)

    40GB w pojedynczym urządzeniu to pewnie nawet nikt nie robi, ale sam
    piszesz że za 40 GB (32+8) zapłaciłeś około 30 zł właśnie (nieco ponad 2
    dychy plus niemal dychę). Można też założyć, że jeśli ktoś planuje
    podłączyć dysk 40GB "na backupy", to pewnie i pojedynczy pendrive 32GB
    też by mu wystarczył.