  • Data: 2017-08-12 12:28:38
    Temat: Re: Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "knrdz" napisał:

    > Po 40-50 na olxach i innych alledrogo?

    Taa, jasne, "Stan dysku nieznany , po podłączeniu jest wykrywany , pojawia
    się ikonka dysku ale nie można na niego wejść".

    > Dla kogoś kto właśnie wykopał 25-letni dysk o pojemności pendrajwa wartego
    > 20-30 zł wydawanie ~100 zł to rzeczywiście "przyszłościowe" rozwiązanie.
    > Nada się w sam raz gdy za kolejne 25 lat wykopie dysk 500GB.

    A jak "wykopie" za tydzień coś na SATA, to co? Też go wyślesz na (za
    przeproszeniem) Allegro czy na inny śmietnik po kolejny dysk "jak nowy"?
    Dlaczego w ogóle uważasz, że podłączenie omawianego dysku kończy działalność
    wątkopodawcy na wieki wieków amen?

    JoteR