  • 11. Data: 2022-12-27 08:34:54
    Temat: Re: Podświetlana klawiatura
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.12.2022 o 23:03, PiteR pisze:

    > za mocno to świeci, trzeba jakimś softem ściemniać.

    Mam wbudowane stopnie jasności :] Fn + ->
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2022-12-27 08:57:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A od pisania o drugiej w nocy rodzina nie wymelduje?

    -----

  • 13. Data: 2022-12-27 09:20:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/12/2022 08:57, ąćęłńóśźż wrote:
    > A od pisania o drugiej w nocy rodzina nie wymelduje?

    1) Piszę w osobnym pomieszczeniu
    2) Mam też nieklikalną w razie co
    3) Staram się nie pisać o 2 w nocy
    4) Znacznie większym problemem są spotkania online o 2 w nocy
    5) To aż tak głośno nie klika, żeby było słychać przez zamknięte drzwi

  • 14. Data: 2022-12-27 10:04:44
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-12-27 o 09:20 +0100, heby napisał:
    > 3) Staram się nie pisać o 2 w nocy

    Wcześniej pisałeś, żeś programista. Coś kręcisz. ;)

    > 5) To aż tak głośno nie klika, żeby było słychać przez zamknięte drzwi

    Na sąsiedniej grupie jeden ktoś podawał, że słyszy nocne klikanie syna
    (myszą - tzn. tak przypuszczam) w pokoju po przeciwległej stronie domu.
    Czy taka mechaniczna klawiatura nie jest głośniejsza od mlasku myszki?

    Mateusz

  • 15. Data: 2022-12-27 11:11:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2022 08:34:54 +0100, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Mam wbudowane stopnie jasności :] Fn + ->

    Thinkpady mają podświetlane wyłącznie napisy (jak na fotce z linku dwa
    poziomy wcześniej). Poziom podświetlania regulowany.
    Mam też membranówki z podświetlaniem od spodu.
    Znaki są wtopione w klawisz i wykonane z mlecznego tworzywa, więc są
    prześwietlane od spodu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2022-12-27 12:28:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Wcześniej pisałeś, żeś programista. Coś kręcisz. ;)

    Przecież napisał, że się stara. A nie że nie pisze.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2022-12-27 20:31:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/12/2022 10:04, Mateusz Viste wrote:
    > Wcześniej pisałeś, żeś programista. Coś kręcisz. ;)

    Nie widzę związku ;)

    > Na sąsiedniej grupie jeden ktoś podawał, że słyszy nocne klikanie syna
    > (myszą - tzn. tak przypuszczam) w pokoju po przeciwległej stronie domu.

    Są porówywalne, kliknięcie myszki jest wyższe tonowo, może dlatego
    słychać bardziej.

    Jak mówię, w razie czego mam klawiaturę membranową, bywało, że
    podpinałem właśnie dlatego, aby nie hałasować. Swoją drogą ją też
    słychać za 2 drzwiami, jeśli naprawdę chcesz ją usłyszeć, dzwięk jest
    inny, ale czy ciszej, wątpię. Może bardziej znośnie.

    Myślę, że to problem wymyślony, w sensie, że ten klik jest bardziej
    wyczuwalny mechanicznie, palcami, niż jako dzwięk budzący pół domu.
    Ostrzegam jednak, bo nie każdy lubi takie dzwięki, trzeba mieć
    świadomość na co się piszę używając cherry mx/outemu niebieskich.

  • 18. Data: 2022-12-27 22:45:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.12.2022 o 09:20, heby pisze:

    > 5) To aż tak głośno nie klika, żeby było słychać przez zamknięte drzwi

    Mam w piwnicy zabetonowanych kilka trupów, które używały klawiatury z
    "dźwiękiem" w/w do gry w CS o 3 w nocy. Słychać to nawet przez ścianę i
    strop od sąsiada w bloku.

    Zrób badanie słuchu :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2022-12-27 23:11:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/12/2022 22:45, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Mam w piwnicy zabetonowanych kilka trupów, które używały klawiatury z
    > "dźwiękiem" w/w do gry w CS o 3 w nocy. Słychać to nawet przez ścianę i
    > strop od sąsiada w bloku.
    > Zrób badanie słuchu :]

    Na szczęscie nie mieszkam w bloku i nie piszę po nocach (przynajmniej -
    nie na niej i nie często).

    Klik słyszę wystarczająco. Akurat Thor nie klika aż tak głośno, jak
    jedna ze starych IBM, gdzie faktycznie hałas był. Proponuje przejśc się
    do MediaMarktu czy Expert i posłuchać. To nie jest aż takie głośne,
    zaykła mowa jest głośniejsza. Obecnie, z powodu home office, pracujemy z
    żoną w dwóch osobnych pomieszczeniach. Ani ona ani ja nie słyszymy się
    wzajemnie, stukając po 8h dziennie. Ja używam klikalnej.

    A w bloku, to mojej sąsiadce przeszkadzało, że tuptam do ubikacji po
    nocy. Różni ludzie mieszkają, nic na to nie poradzę.

    Po prostu nie używaj po nocy, jeśli mieszkasz w jednym bloku z
    nadwrażliwymi słuchowo wiedzminami. I nie tuptaj.

  • 20. Data: 2022-12-27 23:20:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.12.2022 o 23:11, heby pisze:

    > Na szczęscie nie mieszkam w bloku
    > A w bloku, to mojej sąsiadce przeszkadzało, że tuptam do ubikacji po
    > nocy.
    To nie jest spójne :D

    Mogę Ci pokazać miejsca trupów. Mam zapis audio przez ścianę/strop :)

    JA TO KURWA SŁYSZĘ przez ścianę. Kroki mi nie przeszkadzają czy jakieś
    jebanie. Dźwięk klawiatury jest po prostu wkurwiający. Gdyby jednak
    dołączyć do tego DTMF, to spałbym spokojniej :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>