  • Data: 2017-09-08 11:16:11
    Temat: Re: Pokaz punkty bedzie znizka
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 września 2017 10:33:46 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > No to równajmy wszystko włącznie z płacami. Jestem za motywowaniem do
    > "kapeluszniczego jeżdżenia"
    > Tak mnie wku... te wszystkie gadki że jesteśmy biedni i na dorobku że
    > pkb że inne wskaźniki ... blebleble. Nie jesteśmy wcale mniej wydajni
    > ani głupsi tylko mamy tanio pracować i kupować drogie towary po
    > normalnych cenach zachodnich z policzoną stawką pracownika w euro.

    Chyba nie poczytales calosci, ja tam napisalem ze mozna by system zaadaptowac a
    stawki zmienic.

    Ale skomentuje twoja wypowiedz nstępująco:
    Ile wyprodukowałeś dóbr które można sprzedać?
    A Twoja żona?
    A ojciec, matka?

    W polsce jest bieda bo sie nie produkuje. Tylko sprzedaje, serwisuje, posredniczy.
    Troche jest budowlanki ale to wszystko za mało.

    Nie produkujemy - nie zarabiamy.

    A rozwiązanie jest proste: robic to za co ktos nam zaplaci. Chinczycy to robia. My
    tez moglibysmy. Ale nie robimy, z takich czy innych powodów...