  • Data: 2019-08-08 17:30:05
    Temat: Re: Polak za granica
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .08.2019 o 17:31 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
    >Co trzecie auto na Hiszpańskiej AP7 w lecie to Franzuz.

    >Polacy generalnie to słabi kierowcy, nie mają jeszcze doświadczenia z
    >dużym ruchem na autostradach. Widział ktos u nas "elki" na A4 lub A2?
    >(ja w tym roku widziałem może ze dwie lub trzy).

    Ogolnie to u nas nie ma wymogu szkolenia na autrostradzie. A w
    Niemczech jest.
    No ale jak tu wymagac, jak niektorzy mieli 500km do najblizej
    autostrady.

    >Jak młody kierowca ma się nauczyć jazdy autostradą, gdy w szkołach
    >nie ma obowiązku a ojciec jechał nią raz jak źle pojechał na węźle.

    Ale czy od razu tacy "slabi kierowcy" ? Nie wiadomo ile z tych kolizji
    to tirmany czy inni "zawodowcy".
    Owszem - skoro mieli kolizje, to slabi.

    No i czasem jest z krajowych autostrad "mgla wyszla - karambol 20
    samochodow".
    No - tez zle swiadczy.

    Niemcom z kolei zarzucam, ze pada deszcz, a oni dalej pedza szybko po
    autostradach.
    Ale poslizgow nie widze ... to moze dobrze robia ...

    J.