    From: Tata <k...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polecany internetowy sklep z częściami do aut
    Date: Sun, 25 Jun 2017 07:12:29 +0200

    > Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzie
    > pracują ludzie pomyłki mają miejsce.
    >
    > Rozumiem że zamówiłes tych częsci tak dużo że masz już jakiś pogląd
    > statystyczny?

    Nie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Idę do sklepu z częściami
    samochodowymi i pytam się o sprzęgło kpl. do mojego samochodu. Dziewczę
    za ladą patrzy w katalog i prosi o VIN. Po sprawdzeniu okazuje się, że w
    tym modelu auta, fabrycznie montowano cztery rodzaje sprzęgieł. Miłe i
    ładne dziewczę mówi, iż dalsza rozmowa będzie miała sens, po
    przyniesieniu do sklepu wymontowanego sprzęgła i sprawdzeniu numeru
    fabrycznego, a nawet zmierzeniu linijką, czy fi wynosi 20 cm, czy też 21
    cm. Jeżeli sklep, obojętnie jaki, wysyła lub kładzie na ladę części na
    chybił trafił, to już pracują tam androidy, obojętnie w jakiej postaci.
    Nie wysyła się (kładzie na ladę) towaru przed doprecyzowaniem (e-mail,
    SMS, rozmowa telefoniczna, osobiście) zamówienia w sytuacjach
    alternatywnych.

    Z ukłonami
    MJ