eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Date: Thu, 17 May 2018 12:48:26 +0200

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> napisał w wiadomości
    > zapchana i ma nieoptymalne ścieżki. Zrobił coś z tym jakikolwiek urząd?
    > Nie. I gdzie jest ten wychwalany (w dupę jego mać) UKE? Zajmują się w UKE
    > tym, czym chcą, co jest łatwe i przyjemne. Reszta po urzędniczemu pod
    > dywan.

    Ano, czasem mam wrażenie, że urzędy są głównie do (dzieci, zatkać uszy)
    ruchania petentów w dupę (dzieci odetkać uszy), pewne przebłyski są w
    Urzędach pracy, w Urzędach dzielnicowych, ale już w skarbówce jak zwykle, z
    natury, patrzą na ciebie, jak na najgorszego wroga, który tylko czeka, aby
    wyruchać polskie państwo na 3 gorsze. Przejaskrawienie - pobicie ze skutkiem
    śmiertelnym - 15 lat. Zabójstwo - 20 lat. Wyruchanie państwa na VAT (choć
    już nie o 3 grosze) - 25 lat... Obywatel nie może ruchać państwa, ale za to
    jak obywatel nie zechce dać się ruchać państwu, to jest winnym całego zła
    tego świata.

    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > I bardzo mnie to cieszy jako OA, który na terenach okablowanych przez FTTH
    > Orangowe podłącza klientów szybciej niż Orange. Niech zgniją im te kable,
    > na pohybel!

    Ee... ja bym je raczej "zajumał", byle legalnie i popodpinał klientów,
    większa korzyść i kasa mogła by popłynąć. A w najgorszym razie na złom, a
    jeśli szkło, to koszyki wielkanocne bym powyplatał. Aaale... ja tam to na
    "chłopski rozum" bardziej myślę o takich sprawach.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...