eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    From: Grzexs <g...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Date: Wed, 26 Dec 2018 12:35:47 +0100

    > No, pamiętam kiedyś, w okresie powszechnych zmian numeracji związanych z
    > wymienianiem central. Grochow-2, czyli EWSD, Koło-2, dodają z przodu
    > ósemkę. Dzwonię rano 37xxxx - "...abonent ma zmieniony numer..." i
    > podany wzorzec zmian. Dzwonię 837xxx, NMTN. Centrala - nie reaguje,
    > olewa niemal jawnie. B iuro Napraw takowoż. Jeden telefon do BOK i za
    > pół godziny kierunek śmiga, jak należy. Kiedyś, jak miałem swój numer,
    > 813xxxx, aby na nim postawić SDI, powłączałem wszystkie darmowe usługi,
    > bo tak :P :), wracam w piątek z roboty, jedna nie działa, dzwonię do BOK
> [...]

    Wtedy jeszcze pani z BOKu wiedziała, co to jest centrala!

    Mam wrażenie, że konsultanci teraz nie mają bladego pojęcia na temat
    sprawy, co do której mają się wypowiedzieć. Jeżeli coś odrobinę wykracza
    poza utarte schematy (czyli chyba opcje z komputerka) to sprawy nie
    posuniesz bez wielkiej awantury i długiego czasu.

    --
    Grzexs