  • 171. Data: 2013-04-07 16:18:56
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-07 15:24, masti pisze:
    > ty masz po prostu problem z kontrolą agresji.

    A ty masz problem z szacunkiem do siebie.

    Kontroluję agresję. Wpierdol nie dostał a powinien i odróżniam w
    przeciwieństwie do Ciebie i tobie podobnym flegmę od deszczu.

    > Pomijam, że zablokowałeś
    > skrzyżowanie łamiąc PORD.

    W dupie to mam jeżeli SM też ma w dupie tę plagę pomywaczy. Po powrocie
    nikt nie miał pretensji. Nawet było uznanie że znalazł się ktoś kto
    pogonił te plagę.

    > Pomijam jakbyś się zdziwił gdyby po powrocie
    > okazało się, że ktoś Twoim wypieszczonym autkiem po prostu odjechał.

    Nie byłem sam. A wypieszczone nie jest. Nie jestem zboczony.

    > Odpowiesz czy masz zamiar pobić wszystkich, którzy na Ciebie krzywo
    > patrzą?

    Do ludzi z zezem nic nie mam. Nawet niektórym z bardziej zaawansowanym
    zdarzało mi się pomóc przejść przez ulicę.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 172. Data: 2013-04-07 16:22:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    tylko tak Ci się wydaje.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 173. Data: 2013-04-07 17:10:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 07 Apr 2013 16:18:56 +0200, Krzysztof 45

    > Kontroluję agresję.

    Nie kontrolujesz. Jesteś zwykłym frustratem, co sporo tłumaczy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 174. Data: 2013-04-07 17:22:39
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Takie zdarzenia są medialne, więc skoro szybko szukając nie znalazłeś
    > nowszych to imo świadczy o tym, że nie ma ich tak dużo.

    Nie szukalem zadnych nowych na szybko tylko po slowie kluczu.
    Kazde zdarzenie moze byc medialne jesli ktos bedzie mial chec te media
    powiadomic.

    > Nawet 333 takie zdarzenia przez ostatnie 5 lat to mało. Mówimy o kraju z
    > blisko 40 milionami ludzi, więc to by się nadal aproksymowało do "nie
    > zdarza się".

    Np. kazde z tych tylko w Wawie
    http://bi.gazeta.pl/im/6d/dc/ce/z13556845P.jpg?previ
    ew=1
    Jestem przekonany, ze kolejne setki zdarzen typu "wyskakuj z kasy w bramie"
    w ogole nie jest odnotowana
    tak jak moje, wiec...

    > To, ze w prawie każdym losowaniu ktoś wygrywa w lotka dużo kasy nie
    > znaczy, że powinieneś zacząć się zastanawiać co zrobić z tymi pieniędzmi.

    ...pomylila ci sie skala wielkosci, nie wskazujac juz na idiotyzm
    porownania.

    > Dokładnie tak samo to, że raz na jakiś czas ktoś zostanie obrażony, opluty
    > czy zabity nie znaczy, że powinno cię to jakoś kłopotać - chyba, że
    > uważasz paranoję za coś dobrego.

    To uwazaj bo mozesz nagle zostac paranoikiem, gdy sytuacja zacznie dotyczyc
    ciebie lub twojej rodziny. No chyba, ze to dla ciebie zaden klopot :)

    > To kiedy będzie dla ciebie bezpiecznie?

    Jak wygram w totka :), ale nie ja zaczalem te dyskusje i nie widze sensu jej
    kontynuowania bo to do niczego nie prowadzi. Ja wiem jak mam sie zachowac,
    szkoda tylko spoleczenstwo wyrasta na totalne cioty.

    sz.

  • 175. Data: 2013-04-07 17:26:57
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Po pierwsze jak wynika z zalinkowanego przez kogoś artykułu policja dość
    > szybko i sprawnie zareagowała na obrażanie hindusa.

    Chyba dostal rok w zawiasach czyli nic, a powinien dostac od kogos w pape i
    budzet nie zostalby obciazony :P

    sz.

  • 176. Data: 2013-04-07 17:32:19
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > ostatabnio taki jeden rozrabiający w autobusie poczekał ze mna na
    > policję. Najpierw mnie straszył kolegami kibolami a potem płakał, że nie
    > chce wrócić do pierdla. I nie, nie musiałem mu przywalić

    Jak ty go powstrzymales ? Usiadles przed wyjsciem i plakales ?:)
    Moze przesiadz sie z autobusu do Jeepa Grand Cherokee 4.0 to unikniesz
    takich zdarzen.

    sz.

  • 177. Data: 2013-04-07 17:52:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 17:32:19 +0200 osobnik zwany szufela
    napisał:

    > Jak ty go powstrzymales ?

    chcesz spróbować?

  • 178. Data: 2013-04-07 18:42:32
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > czyli mogę Cię zastrzelić? Bo to przecież nic takiego. Każdy ma wbudowany
    > pistolet.

    czyli nie odróżniasz:

    posiadania od używania
    potencjalnej możliwości od realizacji
    odstraszania od agresji?

    Oczywiście odróżniasz, ale z niewidomych powodów brniesz w absurd.

  • 179. Data: 2013-04-07 18:45:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 18:42:32 +0200 osobnik zwany nazgul
    napisał:

    > czyli nie odróżniasz:
    >
    > posiadania od używania
    > potencjalnej możliwości od realizacji odstraszania od agresji?

    Ja właśnie uznałem, że jesteś dla mnie zagrozeniem bo np. tak na mnie
    patrzyłeś, że byłem pewien, że mnie napadniesz. I korzystając z mojego
    prawa do obrony wykonałem uprzedzający atak. Czyżbyś chciał mi zabronić
    obrony siebie i mojej rodziny?

    > Oczywiście odróżniasz, ale z niewidomych powodów brniesz w absurd.

    musisz jeszcze sporo poćwiczyć bo Ci logika szwankuje

  • 180. Data: 2013-04-07 18:56:03
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-07 18:45, masti pisze:

> [...]
    > obrony siebie i mojej rodziny?

    > musisz jeszcze sporo poćwiczyć bo Ci logika szwankuje

    bla bla bla.