  • 181. Data: 2013-04-07 19:19:34
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-07 18:45, masti pisze:

    > Ja właśnie uznałem, że jesteś dla mnie zagrozeniem bo np. tak na mnie
    > patrzyłeś, że byłem pewien, że mnie napadniesz. I korzystając z mojego
    > prawa do obrony wykonałem uprzedzający atak. Czyżbyś chciał mi zabronić
    > obrony siebie i mojej rodziny?

    aaa.! jednak coś napisałeś.

    ok.
    nie, nie możesz mnie w tej sytuacji zastrzelić (w raju korwinistów -WRK).
    nadmieniam, że nigdy nie napisałem, że możesz, oraz żaden korwinista by
    tak nie napisał.

    Natomiast, powinieneś mieć tyle oleju w głowie aby przypuszczać, że
    także mam broń, może nawet automatyczną i może lepszy refleks oraz, że
    Cię kropnę jak będziesz wyciągał broń albo do mnie mierzył.
    Takie zachowanie powinno być zgodne z prawem WRK.
    Jak się pomyliłem, i tylko bawiłeś się pistoletem na wodę
    to Policja mnie zamknie, a sąd da czapę.

    ale Ty już będziesz gryzł piach, wiec zastanów się w razy przed takimi
    żartami.

  • 182. Data: 2013-04-07 19:28:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 19:19:34 +0200 osobnik zwany nazgul
    napisał:

    > Natomiast, powinieneś mieć tyle oleju w głowie aby przypuszczać, że
    > także mam broń, może nawet automatyczną i może lepszy refleks

    tak, tak, tu sami mistrzowie karate, rewolwerowcy i strzelcy wyborowi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 183. Data: 2013-04-07 19:58:30
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 07.04.2013 19:19, nazgul wrote:

> [...]
    > Jak się pomyliłem, i tylko bawiłeś się pistoletem na wodę
    > to Policja mnie zamknie, a sąd da czapę.

    Czyli jeżeli dobrze rozumiem gość pokroju Boba Mundena
    (http://www.youtube.com/watch?v=KGl8ocDWggM) może zabić właściwie
    każdego bezkarnie? Będzie się bawił dobrą atrapą do czasu aż nie puszczą
    ci nerwy i nie sięgniesz po broń a wtedy cię zastrzeli na miejscu? I
    wszystko legalnie bo ty piewszy sięgnąłeś po broń? Sweeet.

    Michoo

  • 184. Data: 2013-04-07 20:16:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Nie kontrolujesz. Jesteś zwykłym frustratem, co sporo tłumaczy.

    To Ty chyba nie kontrolujesz swojego pisania tutaj.

  • 185. Data: 2013-04-07 20:23:58
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Kontroluję agresję.

    Normalni ludzie nie biegają za żulami po ulicach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 186. Data: 2013-04-07 20:24:49
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Mówię kiedyś jednemu gnojkowi by nie mył mi szyb (na skrzyżowaniu) ten
    > się upiera. Otwieram drzwi i głośno jeszcze raz stwierdzam że nie. A ten
    > gnój odchodząc opluł mi tylną szybę.

    Może coś z Tobą jest nie tak, skoro nawet menele opluwają Ci auto?
    Myślałeś o tym?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 187. Data: 2013-04-07 20:25:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-07 19:28, masti pisze:

    > tak, tak, tu sami mistrzowie karate, rewolwerowcy i strzelcy wyborowi

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,awantura
    -na-rondzie-chcesz-gowniarzu-kulke,82680.html

    :>

  • 188. Data: 2013-04-07 20:28:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-07 16:18, Krzysztof 45 pisze:

    > A ty masz problem z szacunkiem do siebie.
    >
    > Kontroluję agresję.

    Twoje wypowiedzi świadczą o czymś wręcz przeciwnym.

  • 189. Data: 2013-04-07 20:30:34
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-07 19:28, masti pisze:

    > tak, tak, tu sami mistrzowie karate, rewolwerowcy i strzelcy wyborowi

    dotąd sadziłem ,że rozmawiamy hipotetycznie
    i wypowiedzi typu "ja Cię zastrzelę" nie rozumiemy dosłownie.
    tylko, że ktoś zastrzeli kogoś.

    puściłeś baka bez sensu o Somalii jako RK, a teraz ględzisz od rzeczy.

  • 190. Data: 2013-04-07 20:42:18
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Czyli jeżeli dobrze rozumiem gość pokroju Boba Mundena
    > (http://www.youtube.com/watch?v=KGl8ocDWggM)

    tak będę każdy filmik oglądał o jakimś leszczu.

> [...]
    > ci nerwy i nie sięgniesz po broń a wtedy cię zastrzeli na miejscu? I
    > wszystko legalnie bo ty piewszy sięgnąłeś po broń? Sweeet.

    czy dziś jakiś gaz otumaniający rozpylili w Poznaniu?
    1. "będzie się bawił ATRAPĄ broni"
    2. "ja sięgnę po broń"
    3. i to on mnie zastrzeli??? bezkarnie!

    sweeet.

    (gdzie ja pisałem o bezkarności to nie wiem, sami ją sobie wkręciliście)

    Jeszcze raz powtarzam, zabijam leszcza (hipotetycznie, bo wcale nie jest
    to moim hobby i może mi się nie udać), w każdym wypadku sądzi mnie sąd.
    Sąd rozsądzi. Różnica jest w tym, że dla leszczy, którzy mają tak
    nasrane jak ci goście od kolizji, nie jestem łatwy.