  • 201. Data: 2013-04-07 23:13:51
    Temat: Re: Polowanie na kolizj?rzed marketem.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Apr 2013 08:24:58 +0200, Myjk napisał(a):
    > Fri, 5 Apr 2013 08:03:25 +0200, J.F
    > Często ma znaczenie pierwszorzędne. Definiuje to Art. 3.

    > Miał pierwszeństwo przejazdu a nie walenia w tego z poprzecznej. W
    > normalnych warunkach zatrzmałby się, obtarł bok/tył, lub byłby uderzany.

    Niestety, ale bez nagrania z kamery na slupie to nie wykazesz takiemu ze
    wcisnal gaz zamiast hamulca.
    Samochody sie w miejscu nie zatrzymuja, wiec mowi ze hamowal, ale juz nie
    dal rady..

    J.

  • 202. Data: 2013-04-07 23:23:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Apr 2013 09:21:34 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Widzisz, kto w kogo może mieć znaczenie zasadnicze, a pierwszeństwo
    > w żaden sposób nie uzasadnia taranowania samochodu teoretycznie
    > "wymuszającego". PoRD o tym dość jasno mówi.

    > O jakiej przyzwoitości piszesz?

    Jakby przywalili w bagaznik, to mozna by sie pytac czemu nie zauwazyli
    samochodu przed maska, jak szybko jechali ze nie zdazyli zahamowac itp.
    A tak - moglo sie zdarzyc, zajechali im droge ..

    > Elementarne.

    A predkosc jaka tam obowiazuje ? :-)

    > Sytuacja powinna wzbudzić podejrzenia policjantów, a nie prowadzić do
    > klepania po najmniejszej linii oporu.

    No ale skoro sie przyznal ... :-)

    > Wychodzi na to, że trzeba wszędzie monitoring zakładać.

    Z powodu kilku naciagaczy montowac miliardy kamer ? Nie oplaca sie.
    Szczegolnie ze ... ten drugi naprawde powinien ustapic pierwszenstwa :-)

    J.

  • 203. Data: 2013-04-07 23:29:36
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > ty też masz problem z ludźmi?

    Nie, ale na pewno będziesz chciał mi go wmówić

    > Powiedz mi czemu mi nie opluwają?

    Nie wiem, może z powodu twojego wyglądu albo zapachu.

  • 204. Data: 2013-04-07 23:29:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    to może się umyj?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 205. Data: 2013-04-07 23:38:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl>

    ew=1

    > Zapewne. Ale jak widzisz rozboje dość wyraźnie spadają - to raz. Po drugie
    > mówiliśmy o gnojku który cię obraża i próbuje opluć - bo mnie jak już
    > wspominałem próbowali skroić prawie 10 razy w trzy lata, a taka sytuacja
    > zdarzyła się raz, w podstawówce.

    > Rocznie wygrywa ~50 osób, zamordowanych w celu rozbójniczym (~50) lub celu
    > nieustalonym (~150) zostaje ~200 osób. Jak dla mnie to całkiem podobny
    > rząd wielkości.

    A przed tym marketem rozboje spadają czy unoszą się ?

  • 206. Data: 2013-04-07 23:49:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > to może się umyj?

    Ja nie mam problemu z nieopluwaniem

  • 207. Data: 2013-04-08 07:42:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 07 Apr 2013 21:13:36 +0200, Krzysztof 45

    > Gnojki 16-17 lat według Ciebie to menele?

    Oh! Zbiłeś gnojka 16-17 lat ROTFL
    Ależ jesteś męski!

    --
    Pozdor Myjk

  • 208. Data: 2013-04-08 07:52:53
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-07 21:36, Michoo pisze:

    > Taki 'leszcz', znany z tego, że był w stanie zestrzelić 2 balony
    > zaczynając z bronią w kaburze a następnie ją schować w czasie poniżej
    > 200ms.

    Zawsze zdołasz wymyślić jakąś niedorzeczną sytuację, w której ogólne
    zasady zawiodą.
    np. kosmita z wbudowanym w głowę laserem, i prowokujący mnie atrapą
    pistoletu.

    > No przecież wyciągnąłeś na niego broń to miał się prawo bronić?

    ile razy zrobi taki numer?
    raz, przy dobrych układach, ty byś tak się bawił na jego miejscu?
    czemu zakładasz ze taki "miszcz" jest durniejszy od Ciebie?

    ale to on wyciągnął broń pierwszy (najpierw ATRAPĘ, potem prawdziwą).
    dla przypierdalaczy: samo wyciąganie przez kogoś broni nie uprawnia mnie
    do stosowania obrony koniecznej. Jeżeli źle ocenię sytuację to i
    zastrzelę kogoś niewinnego to poniosę konsekwencje.

    a realnie była pare lat temu sytuacja w USA że policjant zastrzelił
    jakiegoś dzieciaka bo ten mierzył do niego z atrapy broni.
    Płacz był wielki, ale nie sądzę żeby policjanta ukamienowali (nie pamiętam).
    Reasumując, w takim kraju gdzie wolno mieć broń rozsądny człowiek się
    nią nie bawi, atrapą też nie.

    > Nie, leszcz okazuje się nie być leszczem - najpierw sprawia, że błędnie
    > oceniasz sytuację i wyciągasz broń a następnie "legalnie" cię rozwala
    > jako tego który stanowił dla niego zagrożenie. Twoja rodzina ma na
    > głowie pogrzeb i odszkodowanie za straty moralne ("chciałeś zastrzelić
    > niewinnego człowieka, on teraz ma lęki...").

    ta... moja rodzina ma na głowie odszkodowanie, co ja nieletni jestem?
    ponadto jak napisałem wyżej brniesz w absurd, takich historyjek można
    nawymyślać tysiące i nic z tego nie wyniknie.

    > Znacznie bardziej podoba mi się aktualne prawo gdzie za leszcza z atrapą
    > NIE będziesz odpowiadał a "nie leszcz" podpuszczający przypadkowych
    > ludzi odpowiada za morderstwo.

    ?????????????????

  • 209. Data: 2013-04-08 10:53:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    > Oh! Zbiłeś gnojka 16-17 lat ROTFL
    > Ależ jesteś męski!

    Pomijając absurd tej dyskusji - gnojki w wieku 16-17 lat są naprawdę
    niebezpieczne. Oni nie mają tego minimum doświadczenia życiowego,
    które mówi, że z ostrymi narzędziami trzeba ostrożnie, bo przez dziury
    w skórze nieodwołalnie życie ucieka.
    Wychowanie na grach daje im pozory poczucia nieśmiertelności i zanim
    takiego gnojka się doprowadzi do płaczu, nieodwracalnych szkód może
    narobić :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 210. Data: 2013-04-08 11:32:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello Myjk,
> [...]

    Bywaja wyrosniete.

> [...]
    >Wychowanie na grach daje im pozory poczucia nieśmiertelności i zanim
    >takiego gnojka się doprowadzi do płaczu, nieodwracalnych szkód może

    Mowisz ? Bo w GB zakaz chodzenia z nozami, czyzby dlatego ?

    J.