  • Data: 2019-02-13 14:53:34
    Temat: Re: Polska nauka - grafen
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a9c18a0f-a625-4c14-8d8f-eab5382519f2@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 13 lutego 2019 21:54:56 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Zdaje się że nie rozumiesz co to jest korporacja. Nie wiem, poczytaj
    >coś.

    Wychodzi na to, ze mamy rozne definicje.
    Jaka jest Twoja ?

    >Miedzi nie używa się tylko do przewodów.

    Ale w duzej czesci.

    >I w ten sposób uzasadniasz sobie w głowie akt rozpieprzenia startupu
    >technologicznego przez KGHM?

    Az tak sprawy nie znam - byc moze doszli wlasnie do etapu, w ktorym
    trzeba podjac decyzje - topimy pieniadze dalej, czy zamykamy projekt.

    Ewentualnie ktos im ten projekt wcisnal, na zasadzie - dacie
    pieniadze, bedzie zysk. Niewielki, ale uzasadniajacy kolejne
    inwestycje.
    Zysku nie bylo, to sie KGHM chce pozbyc strupa, i dobrze uzasadnia, ze
    powinien wrocic pod finansowanie rządowe :-)

    Mialem jednak wrazenie, ze negowales wydawanie na to pieniedzy od
    poczatku ...
    no coz, moze i slusznie, przeciez wiadomo, ze Polsce to sie skonczy
    fiaskiem :-P

    J.