    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polski odpowiednik 555-xxxx
    Date: Mon, 10 Apr 2017 11:47:52 +0200

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w
    wiadomości

    >To pewnie mogą w zasadzie za jednego telemarketera zrobić raban? (no
    >nie chcę, żeby ten głuchy ch.j z garnkami dzwonił)

    O ile wiem, to sie w USA dorobili centralnego rejestru, nie chcesz aby
    ci przeszkadzali, to zglaszasz tam swoj numer.
    Jak zadzwonia - to juz jest ich wina, ze nie sprawdzili wczesniej i to
    moze byc grubsza kwote warte.

    Ale ... to dotyczy telefonow komercyjnych, inni moga dzwonic.
    Politycy, misjonarze ...

    J.