  • Data: 2019-09-11 19:56:01
    Temat: Re: Pomoc dla policjantów z Gogolina
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2019 o 18:18, Shrek pisze:

    > Zupełnie nie absurdalny - należy sprawdzić kim jest 35 latka, albo kto
    > jest jej "partnerem".

    A partnerem jest (albo był) motocyklista....

    Ja tu widzę że kamera jest bardziej na środku, zakładając że auto jest w
    wersji EU to babka siedziała po lewej, czyli powinna lepiej widzieć niż
    kamera.
    Ja widzę dość wcześnie na nagraniu motocyklistę, ale mając taką sytuację
    bym się zatrzymał i przyjrzał jeśli tło by mi się ruszało.
    Kolejna sprawa motocyklista walnął w przód a nie jak już zjeżdżała.
    Wg. mnie jej wina, jak by moto walnął w tylne nadkole to
    powiedział bym że wina gostka na motorze. Wtedy rzeczywiście mogła by
    nie widzieć i przy znacznej jego prędkości nie miała szans zza znaku
    dojrzeć.

    --
    --- xyz