eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPonowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale? › Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ponowne wybieranie po zajetosci linii realizowane przez centrale?
    Date: Wed, 1 Jun 2016 14:22:29 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <nimk23$gfm$1@node2.news.atman.pl>
    References: <nhuup1$u9c$1@node2.news.atman.pl>
    <5743753a$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.230.50
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1464783747 16886 212.180.230.50 (1 Jun 2016 12:22:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Jun 2016 12:22:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239069
    [ ukryj nagłówki ]

    Różnica m.in. taka, że "Twoja" centrala musi wykonać ponowną próbę połączenia, i znów
    trafi na zajęty, lub nie.
    Centrala wzywanego numeru mogłaby sama kolejkować chętnych (no powiedzmy 2-3
    pierwszych).
    Inna sprawa, że gdy wzywany numer przestaje być zajęty, to dla odmiany wzywający może
    stać się zajęty.
    No pętla Panie ;-))
    Ale komórkowce to rozwiązują przez "możesz pozostać na linii" lub przez sms-a o
    zwolnieniu numeru.

    PS. Chyba miałem kiedyś w firmie podobną do Twojej centralkę i problem był podobny:
    myślałeś, że to do Ciebie dzwonią, a nie że to Ty dzwonisz ;-)


    -----
    > Nie zetknąłem się u żadnego z tych operatorów, z którymi miałem do czynienia, ale
    onegdaj pracowałem w dużym centrum biurowym, gdzie była własna centrala telefoniczna
    posiadająca taką funkcję:
    > 1. Dzwonię, a tu "zajęte"
    > 2. Wykręcam numer odpowiedniej usługi, i odkładam słuchawkę.
    > 3. Po pewnym czasie centrala oddzwania, i łączy mnie z owym numerem.
    > W praktyce to nie do końca się sprawdzało, zdaje się że dlatego, że połączenie tak
    realizowane - nie było "rozpoznawane": kto i dlaczego do diaska dzwoni??! ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: