  • Data: 2019-02-17 09:29:36
    Temat: Re: Powrót do przeszłości
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.02.2019 o 17:35, Maciek pisze:

    > Żartujesz.
    >
    > Takim pseudoasfaltem to moja gmina łata boczne drogi i to starcza na góra
    > rok, mimo że jeździ po nich 5 aut na godzinę... Jak to ma wytrzymać
    > całodobowy sznur tirów?

    wybitnym znawcą technologii nie jestem ale wydaje mi się, że innej
    metody doraźnego zabezpieczenia przed urwaniem koła nie ma- mają
    zostawić mokrą dziurę, postawić ograniczenie prędkości jako dupochron i
    czekać do wiosny aż pogoda się zmieni żeby można było porządnie naprawić?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl