  • Data: 2019-02-17 10:16:49
    Temat: Re: Powrót do przeszłości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 09:23:18 +0100, tck napisał(a):

    > nie było chętnego na dzierżawę terenu na 1000 miesięcznie...
    > MOPy ma wybudować GDDKiA i wtedy ogłoszą kolejny przetarg na stacje
    > benzynowe
    > https://www.lublin112.pl/w-koncu-powstana-miejsca-ob
    slugi-podroznych-przy-trasie-lublin-piaski-zdjecia/

    Bo to historycznie bylo tak: na odcinku Wroclaw-Opole-Gliwice
    MOP mial wybudowac koncesjonariusz na swoj koszt.
    Z koncesjonariusza w koncu zrezygnowano, wiec trzeba bylo rozwiazac
    inaczej. Dzierzawy w przetargu byly jakies gigantyczne, i dzierzawcy
    juz wiecej tego bledu nie popelniaja :-)

    Ale teraz przy swiezo oddanej S5 Wroclaw-Poznan MOPy juz sa - tzn
    parkingi i chyba kible.
    Stacji i restauracji brak - czyzby czekaly na przetarg?

    Parkingi ... GD taka dobra, czy unijne przepisy wymagaja, skoro
    wymagaja ograniczenia czasu pracy ciezarowek :-)

    J.