  • 1. Data: 2019-05-07 17:48:11
    Temat: [Pozdrowienia][DC]
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Daaaawno mnie nikt nie pozdrowił....
    A dziś, zostałem rozpoznany wracając z pracy: stoję sobie na czerwonym, a tu
    nagle samochód zza mnie zjeżdża na prawo (zostawiłem miejsce dla
    skręcających). Myślę sobie, co za #$%, że jedno auto mu za dużo i musi jako
    pierwszy stanąć, a tu kierowca mi coś pokazuje przez szybkę -
    charakterystyczny trójkącik ;-)
    Pozdrawiam więc, zgodnie ze starą tradycją, Elmera Radi Radissona :-)
    --
    Axel

  • 2. Data: 2019-05-10 13:56:36
    Temat: Re: [Pozdrowienia][DC]
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Axel <n...@s...mu> wrote:

    > Daaaawno mnie nikt nie pozdrowił....

    Mnie też nie. Może dlatego, że na nowym samochodzie nie mam już znaczka :(

    Ktoś jeszcze ma na zbyciu i się podzieli? Kiedyś brałem od Mastiego :)

    Inna sprawa, że pewnie większość ze znaczkami teraz jeździ już samochodami
    kupionymi od grupowiczów i nie ma pojęcia, czemu niektórzy im jakieś
    dziwne trójkąty pokazują ;)

  • 3. Data: 2019-05-10 23:13:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-05-07 17:48, Axel wrote:

> [...]
    > charakterystyczny trójkącik ;-)
    > Pozdrawiam więc, zgodnie ze starą tradycją, Elmera Radi Radissona :-)

    <Kciuk w gore> :)
    dopiero sie dopatrzylem, ze udalo Ci sie wczesniej napisac niz mi.
    Szerokiej i do nastepnego na dzielni ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2019-05-14 16:20:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-05-10 13:56, Queequeg wrote:

    > Ktoś jeszcze ma na zbyciu i się podzieli? Kiedyś brałem od Mastiego :)

    Odezwij sie do mnie na priv, gdzies chyba mialem jakiegos luzaka,
    jak go tylko odkopie to sobie odbierzesz :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2019-05-15 23:11:47
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 10 May 2019 11:56:36 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:

    >Ktoś jeszcze ma na zbyciu i się podzieli? Kiedyś brałem od Mastiego :)

    Coś tam się znajdzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 6. Data: 2019-05-16 23:41:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-10 13:56, Queequeg wrote:

> [...]
    >
    > Inna sprawa, że pewnie większość ze znaczkami teraz jeździ już samochodami
    > kupionymi od grupowiczów i nie ma pojęcia, czemu niektórzy im jakieś

    Czas znaczków już chyba przeminął na rzecz aplikacji

  • 7. Data: 2019-05-17 16:41:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-05-16 23:41, kk wrote:

    > Czas znaczków już chyba przeminął na rzecz aplikacji

    Aplikacje średnio kleją sie z tyłu auta.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2019-05-17 18:10:37
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-05-17 o 16:41, elmer radi radisson pisze:
    > Aplikacje średnio kleją sie z tyłu auta.
    Można sobie poradzić:
    http://annabutrym.pl/wp-content/uploads/2012/07/samo
    chód-węgierski-haft.jpg
    :)

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2019-05-17 23:21:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-17 16:41, elmer radi radisson wrote:

    > Aplikacje średnio kleją sie z tyłu auta.

    To mówię, że czas naklejek minął. Apki są na wszystkie okazje. Nie
    mówię, że na wszystkie dobrze, ale akurat śmieszy mnie jak to ktoś
    nalepia sobie co to tam w samochodzie wiezie

    http://niusy.pl/@trochenasciane.pl/a6z

  • 10. Data: 2019-05-19 13:27:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    j...@i...pl wrote: