  • Data: 2015-08-28 22:29:01
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Używam komputerów od 30 lat, przez 20 lat żyłem z programowania,
    > złożyłem i uruchomiłem setki komputerów. Nie mam podstawowych problemów
    > z konfiguracją sieci.
    >
    > Zrobienie czegokolwiek na komputerze z dowolnym Linuxem (poza
    > Androidem) to dla mnie sztuka tajemna. ICMTZ?
    >
    > Traktowanie Linuxa jako obowiązkowego punktu programu to naprawdę
    > przegięcie.

    Sporo firm ma część infrastruktury zrobionej na linuksie. Dlatego
    informatyk w firmie oprócz tego, że wymienia tonery w drukarce i
    odzyskuje juserom skasowane z pulpitu ikonki IE, często administruje
    serwerami linuksowymi.
    Informatycy z umiejętnością konfigurowania i zarządzania i windowsem i
    linuksem są po prostu wyżej wyceniani niż co co znaja tylko windowsa.

    --
    pozdrawiam
    MD