    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Date: Tue, 23 Apr 2019 23:26:24 +0200

    "Filip454" q9m0e6$j9e$...@d...me

    > Apple obniża zegary? Pierwsze słyszę. Słyszałem tylko
    > o aktualizacji obniżającej zegary kiedy bateria jest
    > w złym stanie (i tylko wtedy).

    > Od roku 2017 używam iP6S (już wiekowy model)
    [inni ;) mają starsze]

    > i nie zwolnił ani trochę, podkreślam,
    > ani trochę - uwierz mi na słowo.

    Jeśli przeczytasz swe słowa o słyszalności, ;)
    zrozumiesz, ile warte są Twe słowa.

    Flashki zwalniają nie dlatego, że obsługuje je Android.

    > pudełka, bez zabawy z fstrimem.

    Jakaż to zabawa?!?!?

    > Ponadto mam najświeższe updaty, które
    > znacznie przyspieszyły działanie telefonu,

    Wierzę na słowo. ;)

    [najpierw 'nie zwolnił ani trochę', teraz przyspieszył...]

    > Jeśli Pan Bóg

    ['Pan Rydzyk' -- obraźliwość/obraza, ale 'Pan Bóg' -- OK
    http://www.biblijni.pl/modlitwy/11_glowne_prawdy_wia
    ry.html
    1. Jest jeden Bóg.
    2. Bóg jest Sędzią sprawiedliwym, który
    za dobro wynagradza, a za zło karze.
    3. Są trzy Osoby Boskie: Bóg Ojciec,
    Syn Boży i Duch Święty.
    4. Syn Boży stał się człowiekiem, umarł za
    krzyżu i zmartwychwstał dla naszego zbawienia.
    5. Dusza ludzka jest nieśmiertelna.
    6. Łaska Boża jest do zbawienia koniecznie potrzebna.]

    > pozwoli to wymienię chyba na jakiś model z większym ekranem,
    > ale polubiłem jabłkowe telefony za to, że nie irytują
    > spowalnianiem i nie musisz w nich grzebać.

    Nie musisz czy nie opłaca się, bo aplikacje są płatne?
    Stale coś instaluję i (jeśli apka nie spodoba się)
    deinstaluję, zmieniam ustawienia...

    Telefon zwalnia -- ale wystarczy wywalić część ;) aplikacji,
    aby przyspieszył... Moim zdaniem mógłby zwiększać ilość
    pamięci w efekcie jakiegoś cwanego, softowego aktualizowania... ;)

    > W Androidzie też nie musisz grzebać ale już po roku odczuwam
    > zauważalne spowolnienia. To po prostu czuć w normalnych apkach
    > typu poczta, dialer itp.

    0. Każda z tych apek stale jest aktualizowana,
    przez co staje się coraz większa. Rzadko kolejna
    wersja jest mniejsza od poprzedniej, a nawet jeśli
    tak zdarzy się, kolejna wersja jest większa...
    1. Flashki zwalniają -- to skutek pisania, nie Androida.

    --