  • Data: 2019-07-13 21:58:55
    Temat: Re: Problemy z Wifi na Androidzie
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.07.2019 07:58, Trybun wrote:

    > Raczej niemożliwe, aby dwa standardy miały możliwość łączenia jednocześnie.

    Dzięki utrzymaniu obu połączeń aktywnych (choć dane przesyłane są tylko
    jednym z nich) zmiana połączenia jest natychmiastowa. Bez tego zapewne
    wystąpiłaby przerwa w dostępie do sieci (pewnie do kilku sekund, ale
    jednak). Można zauważyć, że nawiązanie połączenia transmisji danych
    poprzez sieć komórkową trwa zauważalną chwilę (w przypadku 2G/GSM nawet
    kilka sekund).
    Poza tym widziałem kiedyś wzmiankę o tym, że niektóre smartfony w
    oprogramowaniu mają wbudowany menedżer pobierania pozwalający na
    pobieranie pliku z dwóch źródeł jednocześnie, więc jest to możliwe, ale
    w tym wypadku akurat nie o to chodzi.
    No i na Symbianie (Nokia E51) mogłem korzystać z różnych połączeń w tej
    samej chwili - jedna aplikacja mogła korzystać z jednego źródła, a druga
    z innego. Z tym, że mogło to być jedno połączenie z siecią komórkową i
    drugie z jedną siecią Wi-Fi. Po przesiadce na smartfon z Androidem
    żałowałem, że nie ma tutaj takiej możliwości.