  • Data: 2019-05-18 15:23:52
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: "Ewa" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip454" <f...@g...com> napisał w
    wiadomości news:qbkoac$rhi$1@dont-email.me...

    > Flaga + R, wpisujesz "cmd", wpisujesz "systeminfo", klikasz enter i
    > masz "original installation date".
    Nie ma tam takiej pozycji. Jest tylko informacja:
    BIOS Version: Insyde F.12, 11.10.2018
    ale wydaje mi się, że to nie przesądza z jakiego momentu jest system.

    > Co do temperatur - mała porada: jeśli doskwierać Ci będzie temperatura
    > CPU to prostą metodą możesz ją zmniejszyć. W zaawansowanych
    > ustawieniach
    > zasilania (opcje zasilania), zmniejsz "Maksymalny stan procesora" w
    > "Zarządzaniu energią procesora" do 99% - zmierz temperatury i daj znać
    > co wyszło, powinny zmniejszyć się o dobre 5-10 stopni.
    Tak zrobiłam i wynik jest rewelacyjny.
    Przypomnę, że przy 100% dla McAfee wartości maksymalne były:
    Package 91C, Core#0 91C, Core#1 85C, Core#2 94C, Core#3 86C.
    Teraz przy 99% maksymalnie jest:
    Package 49C, Core#0 47C, Core#1 49C, Core#2 49C, Core#3 49C.
    Szum byl tak cichy, że wlaściwie można powiedzieć, ze go nie było.
    Nie wydaje mi się żeby skanowanie przebiegało wolniej niż poprzednio,
    niestety, ani wtedy, ani teraz nie sprawdziłam czasu. Ale będę to
    wszystko jeszcze testować.
    W tej sytuacji wstrzymam się na razie z zastosowaniem programu
    ThrottleStop.

    > Dla mnie nie ma laptopów do grania i nie do grania. Są za to słabe i
    > mocne. Mocne będą robiły hałas. Taka jest kolej rzeczy. Jakoś trzeba
    > to schłodzić.
    Twój powyższy pomysł właśnie schłodził i uciszył.
    Bardzi Ci Filipie Dziękuję. Naprawdę bardzo, bardzo.

    Będę to wszystko jeszcze przez parę dni testować żeby wykorzystać te
    2 tygodnie. Ale coraz bardziej jestem przekonana do tego żeby tego
    laptopa nie zwracać.
    Po pierwsze, powyższe wyniki.
    Po drugie, on mi się bardzo podoba.
    Po trzecie, po oddaniu musiałabym wybrać coś innego. Na pewno nie
    wybrałabym laptopa ze słabym procesorem, bo taki mam w starym laptopie
    i więcej słabego nie chcę. Natomiast przy wyborze laptopa z mocnym
    procesorem nie widzę żadnego parametru dzięki któremu miałabym
    pewność, że kolejny znowu nie będzie głośny.

    Jeszcze raz wielkie dzięki.

    Pozdrawiam
    Ewa