    Subject: Re: Procesor i7-8700, a może i7-9700?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaNus <p...@b...pl>
    Date: Tue, 15 Oct 2019 15:51:00 +0200

    W dniu 15.10.2019 o 13:56, Roman Tyczka pisze:
    > przez myśl by mi nie przeszło pakować się teraz w zapóźnionego
    > technologicznie przegrywa o nazwie Intel.

    ??
    > AMD

    ??
    "Zapóźniony" to najwyraźniej jestem ja! Bom na "etapie świadomości", że
    Intel rządzi, zaś AMD wybrało "niszę ekologiczną" procesorów tańszych,
    dla mniej wymagających odbiorców.

    Twierdzisz, że to się zmieniło? Jakieś linki do artykułów?

    No i kiedy D-Wawe trafią pod strzechy? -- czy też *może* jakiś np. wymóg
    krio-chłodzenia to wyklucza...