    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Program poleceń w nest banku - czy ktoś korzystał?
    Date: Tue, 29 Jan 2019 20:16:51 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > https://www.nestbank.pl/uslugi/program-partnerski.ht
    ml

    > program w którym (pobieżnie i w skrócie) dajemy linka na swoim facebooku
    > a ktoś kto w niego kliknie i założy konto przyniesie nam zyski.....
    > Znaczące. w zasadzie za nic.
    > Czy ja czegoś nie dostrzegam, czy gdzieś jest "prześwietlona" ta oferta
    > przez fachowców, czy moze ktoś z tego korzystał i napisze coś niecoś?
    >
    > ToMasz

    haczyk 1 aktywne konto - pewnie trzeba wykonać kilka operacji na nim lub
    zasilić je jakąś kwotą
    haczyk 2 nikomu się nie chce zakładać od czapy konta bo wszyscy mają -
    często po kilka

    nasycenie rynku powoduje, że ciężko jest coś takiego zrealizować ale
    parę stów możesz przytulić. Policz tylko swój czas czy rola handlowca
    banku ci się będzie opłacać. Prawie każdy bank ma lub miał tego typu
    system prowizyjny.