  • Data: 2018-05-22 17:22:28
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 maja 2018 15:13:33 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Moj leciwy master w ktorym cala elektronika to radio wlasnie powiekszyl swoja
    wartosc.

    Nawet mi nie mów po masterach.
    Moja pierwsza robota to była opieka nad flotą samochodów + jakieś pierdoły.
    A że akurat trzem masterom skonczyla sie gwarancja to moim obowiązkiem było
    dyskusja serwisem który master (z trzech) jutro będzie jeździł.
    A starsze renówki jeżdziły bez problemów:)

    A na poważnie.
    Żeby wartość Twojego mastera wzrosła tu musiałby ktoś chcieć kupić.
    A podobno diesle się kończą i Volvo i ktoś tam jeszcze
    nie chce produkować
    Do hamburga nie da się już wjechać dieslem
    No i się psują dwumasy i wtryskiwacze
    No i tak wogóle to zaraz braknie prądu
    bo będziemy elektrykami jeździć a u mnie kolejny sąsiad żonie kupił diesla
    do jazdy po mieście.