-
X-Received: by 2002:a81:5583:: with SMTP id j125mr12478204ywb.497.1575043334389; Fri,
29 Nov 2019 08:02:14 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:5583:: with SMTP id j125mr12478204ywb.497.1575043334389; Fri,
29 Nov 2019 08:02:14 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g
89no590400qtd.0!news-out.google.com!o19ni494qtr.1!nntp.google.com!g89no590392qt
d.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 29 Nov 2019 08:02:13 -0800 (PST)
In-Reply-To: <qrqn9u$77u$1@news.icm.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=24.77.110.106;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 24.77.110.106
References: <5de015bf$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<5de0dfd4$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<qrqn9u$77u$1@news.icm.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Propozycje zmian warunków technicznych obejmujacych pionowe znaki
drogowe
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 29 Nov 2019 16:02:14 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667294
[ ukryj nagłówki ]On Friday, 29 November 2019 03:10:24 UTC-6, BaX wrote:
> Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:5de0dfd4$0$557$65785112@news.neostrada.pl...
> >W dniu 2019-11-28 o 19:45, ąćęłńóśźż pisze:
> >> http://kongresdrogowy.pl/files/upload/4SFD_14_LKorna
lewski.pdf
> >
> > Jak nie będzie znaków przed garbami to zarobią mechanicy :-)
> > A dodanie tła fluorescencyjnego na znakach wyznaczających przejście dla
> > pieszych spowoduje, że na filmikach nie będzie róznic między nami a Rosją
> > :-)
> >
> Wczoraj pokazywali jak radzą sobie z problemem olewania przejść na Tajwanie
> chyba. Malują pasy na przejściach 3D, z pozcji kierowcy wyglądają jak leżace
> betonowe płyty.
Gdzies widzialem garby dynamiczne. dla wolnej jazdy prawie plaskie, dla szybkiej
twarde i wypukle.
Ale i tu mam mieszane uczucia. Juz lepiej jak pirat jedzie a nie leci, bo jak jedzie
to jakos hamowac moze...
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.19 17:44 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=