  • Data: 2015-07-08 13:40:15
    Temat: Re: Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-08 12:32, WW wrote:

    > W wersji z automatem podobno nie było samochodu bez siedzeń. Dlatego
    > wykręciliśmy jedno siedzenie, bo ja ich nie potrzebuje. Wtedy właśnie
    > uwidacznia się nierówna podłoga bagażnika o której wspomniałem

    w wersji bez 3go rzędu siedzeń, jest ta sama płyta podłogowa, tylo tą
    dziurę po fotelach wypełnia dodatkowy schowek - pewnie do kupienia
    będzie w ASO jako dod. akcesoria.
    Na forum mitsumaniaków jest nawet parę przykładów projektów osób, które
    zabudowały sobie samodzielnie tą przestrzeń po tylnej kanapie.

    To tak gwoli wyjaśnienia tematu.