  • Data: 2017-11-08 12:42:51
    Temat: Re: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-08 o 11:53, Pat pisze:
    > Czy to znaczy, że radziłbyś mi pozostać przy Win Phone 8.1?
    > A może zrobić aktualizację do Win 10?

    Gdyby się dało zaktualizować ale mojego np. się nie da.
    I nie wiem czy warto i czy to nie spowolni ładnie działającego systemu.
    Hmmm... tylko że przynajmniej Tidal by zadziałał na w10 bo na w8.1 nie
    chce :-(

    > Wiem, zaraz będzie pytanie co to jest rozsądna cena.
    > Dla mnie to cena adekwatna do funkcjonalności dla mnie
    > niezbędnej. Na pewno nie są mi potrzebne gry, ani portale
    > społecznościowe.

    Mam w mojej wiosce salon Xiaomi i jak będę znowu chciał androida to
    będzie to xiaomi za 550 zł z gwarancją z 2G Ram baterią przynajmniej
    3000 i niestety z wyświetlaczem 5" który jest dla mnie za duży :-)