  • Data: 2017-11-08 11:53:24
    Temat: Re: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: "Pat" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5a02aca4$0$15193$65785112@news.neostrada.pl...
    > Android to jest prowizoryczny system z napisanymi do niego prowizorycznymi
    aplikacjami przez
    > prowizorycznych programistów :-)

    Czy to znaczy, że radziłbyś mi pozostać przy Win Phone 8.1?
    A może zrobić aktualizację do Win 10?

    Mój pomysł z nabyciem smartfona z Androidem wzięła się stąd,
    że ilekroć widziałam u różnych osób taki telefon, to wydawał
    się o wiele sprawniejszy, szybszy i bardziej przyjazny.
    Nawet kiedyś była taka sytuacja, że ktoś chciał mi coś pokazać,
    robił to na swoim Samsungu z Androidem, a ja równocześnie
    na moim. Tyle, że słowo "równocześnie" było mocno na wyrost.
    Po prostu na wynik każej operacji u mnie musieliśmy dłuuugo
    czekać.

    Mój Smartfon (Lumia 535 SD) kończy właśnie 3 lata i byłaby
    pora zmienić na coć innego. Tylko na co? Smartfona kupię
    niezależnie od operatota/abonamentu, więc przynajmniej
    teoretycznie mam wolny wybór, oczywiście w granicach
    rozsądnej ceny.
    Wiem, zaraz będzie pytanie co to jest rozsądna cena.
    Dla mnie to cena adekwatna do funkcjonalności dla mnie
    niezbędnej. Na pewno nie są mi potrzebne gry, ani portale
    społecznościowe.

    Pozdrawiam
    Pat