  • Data: 2017-04-25 00:13:09
    Temat: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Apr 2017 22:19:11 +0200, Pawel napisał(a):

    > Tak mowil elektryk. Z tego co rozumiem, to jest osobne podlaczenia w
    > szafce nad drzwiami wejsciowymi do mieszkania. Osobne podlaczenie ma
    > plyta, osobne piekarnik i osobne na cala reszte.

    Szafke rozkrecic, albo za kuchenke zajrzec - czesto to bedzie 1 puszka
    z 3 fazami w scianie.

    > Z tego co zerknalem kiedys do instrukcji plyty, to plyte mozna podlaczyc
    > do 2,
    > jak i 3 faz, a kiedys w necie czytalem, ze jak sie podlaczy tylko dwie
    > fazy, to podobno plyta nie bedzie mogla wykorzystac w pelni swoich
    > mozliwosci. Nie wiem ile w tym prawdy.

    Wiekszosc plyt ma dwa osobne uklady (twoja tez 2*3700W), ktore
    przylacza sie miedzy faze a N, wiec razem uzywa 2 faz.
    Mozna podlaczyc oba pod jedna faze ... ale domowa siec raczej nie
    zapewnia 7.4 kW z jedej fazy.

    To zrob, tej elektryki moze przybyc.

    J.