eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzejście dla pieszych › Re: Przejście dla pieszych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przejście dla pieszych
    Date: Wed, 22 Oct 2014 19:29:16 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <m28phs$kfl$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <1...@m...org> <543c4ff9$0$3157$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@n...chmurka.net> <1c1zpk1ffnaro$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1413998972 20981 31.11.182.98 (22 Oct 2014 17:29:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2014 17:29:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    In-Reply-To: <1c1zpk1ffnaro$.dlg@myjk.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547634
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-10-20 08:11, Myjk wrote:
    > Sun, 19 Oct 2014 23:06:28 +0000 (UTC), Gof
    >
    >> Zauwazcie, ze facet na filmie dopiero sie zatrzymal, kobieta mogla nie
    >> miec czasu na reakcje. Co innego gdyby samochod stal juz jakis czas a
    >> ona by przejechala.
    >
    > Przestań, tam było tyle czasu na reakcję, "że aż tylko"... Po pierwsze
    > musiała widzeć stopy moje

    Nic z tego nie wynika poza tym, ze wymysliles sobie hamowac. Powodow
    moze byc 1000 dla ktorych miala szanse (a nie widziala) widziec twoje
    stopy ;)

    > w końcu jest
    > kierowcą i musiała widzieć znaki informujące o przejściu, a co za tym idzie

    Nie musiala widziec a mogla widziec. Skoro pieszy jest tak durny, ze
    trzeba mu przepisem wymusic wlazenie kiedy tylko chce na przejscie do
    moze w koncu nalezy dopuscic, ze kierowca moze nie widziec znaku,
    pieszego i ewentualnie przejscia.
    W koncu to czlowiek i to czlowiek. Skoro jeden nie moze (choc mu jest
    10x latwiej) widziec samochodu, ktory halasuje swieci i sie porusza dosc
    szybko to jak mozna wymagac od kierowcy zeby widzial znaki czy pieszego?
    Znaki to pol biedy - choc moze wprowadzmy ze jak na 10 metrach sa wiecej
    niz 2 to juz mozna nie widziec - w koncu za duzo intomacji do analizy.
    No ale pieszy - ubrany na ciemno wieczorem - przeciez go widac dopiero
    jak wejdzie na przejscie i wpadnie w snop swiatla z reflektorow. No jak
    najbardziej mozna go nie widziec - co wiecej - nie ma w tym nic dziwnego.

    Nie przyszlo ci to do glowy?


    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: