eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPrzejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą? › Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
  • Data: 2019-07-07 09:07:52
    Temat: Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2019 o 00:38, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    >           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    fajnie by było TERAZ, lub przy pierwszym wspomnieniu o hubie usb,
    napisać jaką gość ma płytę główną i ile i jakich urządzeń na usb. Nie
    sądzę, aby miał płytę z procesorem pentium 2 333 mhz, bo takie płyty
    miały tylko 2 porty bez wyprowadzeń pinów na kolejne. Więc raczej ma
    kilka portów usb z tyłu komputera i BYĆ może nie wie o tym że ma piny na
    płycie głównej do kolejnych.
    Czasami porty ps2 są lepsze. ja trzymałem klawiaturę ps2, gdyż za jej
    pomocą mogłem załączać komputer schowany 3m dalej w szafie. klawatura
    usb tego nie potrafi. ale usb+przejścówka na ps2 - to już nie jest
    eleganckie rozwiązanie.
    Więc problem braku portów usb można rozwiązać tak: (od najtańszych)

    1. Kupić rozdzielacz usb za 5zł i tak poprzemieszczać obecne kilka
    urządzeń usb, żeby dobrze działały. np drukarka i skaner które mają
    swoje zasilanie - do tego huba.
    2. Poszukać pinów na płycie głównej do usb i kupić śledzia. będzie
    droższy niż 5zł, albo trudniej go będzie kupić - więc dochodzi przesyłka
    3. obczaić jaka to płyta główna i kupić inną, która przyjmie ten sam
    procesor, albo kupić płytę z procesorem. kupić powinno być w
    cudzysłowach, bo jeśli brakuje portów to raczej stara staroć, a takie
    urządzenia stoją obok skrzyń z elektrozłomem pod marketami
    4. Kupić kartę pci ze złączami usb. taka karta pobiera maks 1 A z
    zasilacza więc problemu nie będzie

    mamy wiec 4 rozwiązania, tańsze niż 50% przyzwolitej klawiatury. Kiedyś
    netykieta wymagała aby opisać cały problem, napisać co się zrobiło aby
    go rozwiązać i wtedy dopiero prosić o pomoc. Tu wygląda tak: Poproszę
    najmocnejszy śrubokręt. nie taki, mocniejszy, najlepiej cały z żelaza.
    po co panu taki śrubokręt. bo tańsze mi się rozpadają jak nimi wbijam
    gwoździe.

    ToMasz