eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPrzejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą? › Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
  • Data: 2019-07-07 10:42:05
    Temat: Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/07/2019 00:43, Andrzej P. Wozniak wrote:
    > 1. Nie wszystko co tanie to chłam.

    Nie ma HUBa 3.0 z własnym zasilaniem do 50zł który nie jest chłamem. Nie
    znalazłem takowego. Miałem kilkanascie modeli swoich i cudzych w rękach.
    Chłamstwo zazwyczaj sprowadza się do niebezpiecznego dla życia zasilacza
    i na stałe zespawanego 5V zakłucającego pracę komputera.

    > 2. Jeśli masz zastrzeżenia, to zamiast generalizować wymień modele,
    > których należy unikać.

    Nie da się. O chłamie świadczy cena. Nie da się zrobić dobrego zasilacza
    w cenie do 50zł razem z HUBem.

    Na poczatek wymienie modele co do których miałem najwięcej problemów:
    wszystkie prostokątne z przełacznikami i LEDami na każdym porcie.

    > Ludzie i tak z różnych powodów muszą kupować
    > koncentratory USB z zasilaniem, więc biadoleniem nikomu nie pomożesz.

    Biadolenie? Żartujesz? To ostrzeżenie. Takie koncenstratory uwaliły mi
    dwie płyty. W jednej na szczęście tylko wywaliło bezpiecznik w wyniku
    awarii zasilacza HUBa w drugiej skuteczniej, upierniczyło kontroler. W
    pozostałych generują przezabawne efekty.

    Jeśli chodzi o lepsze HUBy to proszę: TP-LINK UH700/720. Tylko że to
    raczej powyżej 100zł i też ma swoje za uszami, np. idiotyczne wyłaczenia
    podczas podpinania zasilania.