  • 1. Data: 2017-02-11 22:30:58
    Temat: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Miałem dzisiaj fantazję odmówić poddania się kontroli trzeźwości.

    Jadę se drogą i widzę, że kontrolują. Co któryś samochód. No i oczywiście
    "padło" na mnie.

    Tradycyjnie, policjant nie przedstawił się i zażądał dmuchania. Na moją
    odmowę zażądał zjechania, że będą zabierali na badanie krwi. Zjechałem,
    wskazałem brak podstawy do przeprowadzania tej kontroli. To żebym dmuchnął i
    mogę jechać. Mają dzisiaj badanie przesiewowe. No ale co mnie to, ponownie
    odmówiłem, spiszmy protokół. Nie ma protokołu, i tak go nie dostanę. To jak
    nie ma to trudno. W pracy też jestem taki problemowy ? To pan jest
    problemowy zatrzymując mnie tutaj. "Jak ty tak to dokumenty". Oj, biorę do
    ręki komórkę i zaczynam nagrywać bo mi jakoś nie pasuje by ktoś do mnie
    mówił per "ty" kto nawet nie był łaskawy przedstawić się. Odtąd jest
    nagranie ...

  • 2. Data: 2017-02-11 23:18:46
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.02.2017 o 22:30, re pisze:
> [...]
    > nie pasuje by ktoś do mnie mówił per "ty" kto nawet nie był łaskawy
    > przedstawić się. Odtąd jest nagranie ...
    no i masz w 100% racje. teraz naucz wszystkich że tak należy robić.
    Następnie Twój sposób zaczną stosować nietrzeźwi kierowcy. potem taki na
    podwójnym gazie rozjedzie Twoją córkę. a syn jak osiągnie pełnoletniość
    odważy się zapytać, tato dlaczego to zrobiłeś? To sugeruje odpwiedzieć
    mu cytując klasyka " w imię zasad s...."
    Nie bierz tego do Siebie, bo napewno masz powód. ja na ten przykład
    wogóle nie piję, a chętnie dmucham ("w balonik"). Dlaczego? Bo jak każdy
    będzie dmuchał, i zgodzi sie, to wyłapiemy tych nieodpowiedzialnych. jak
    każdy będzie rezygnował z 1% swoich praw to jako społeczeństwo zyskamy
    bardzo bardzo dużo. Coś mi się wydaje że właśnie japończycy to taki
    narodek, który potrafi coś dac z siebie....

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-02-12 00:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > jakoś nie pasuje by ktoś do mnie mówił per "ty" kto nawet nie był
    > łaskawy przedstawić się. Odtąd jest nagranie ...

    No i? Duzo czasu tam spedziłes? Przetrzepali ci bagaznik? Doszło w koncu do
    kontroli trzezwości czy puścili cie?
    Zreszta - dawaj to nagranie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 4. Data: 2017-02-12 00:34:43
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 23:18, ToMasz pisze:

    > Nie bierz tego do Siebie, bo napewno masz powód. ja na ten przykład
    > wogóle nie piję, a chętnie dmucham ("w balonik"). Dlaczego? Bo jak każdy
    > będzie dmuchał, i zgodzi sie, to wyłapiemy tych nieodpowiedzialnych.

    Spoko, na pewno też nie kradniesz, więc regularne odwiedziny o 6 rano by
    przeszukać mieszkanie, nie będą ci przeszkadzały.

  • 5. Data: 2017-02-12 01:58:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisz PlaMa czy jestes za tym zeby dotrzymywac umow?

  • 6. Data: 2017-02-12 02:16:02
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Napisz PlaMa czy jestes za tym zeby dotrzymywac umow?

    Z nikim się nie umawiałem na odwiedziny o 6 rano ani na powodowanie
    spóźnień do pracy z powodu testowania ludzi "na wszelki wypadek".

  • 7. Data: 2017-02-12 02:43:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie o to mi chodzi. Jak sie umowisz to jestes za tym zeby strony dotrzymaly umowy?

  • 8. Data: 2017-02-12 08:47:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie o to mi chodzi. Jak sie umowisz to jestes za tym zeby strony dotrzymaly umowy?

    Problem w tym, że się nie umawaiał.

    Ja w kwestii rutynowych kontroli mam mieszane zdanie. Generalnie jestem
    za, jeśli będzie jak w Europie - 0,5 promila. Jak jest 0,2 to uważam to
    za represję ze strony okupanta.

    Shrek

  • 9. Data: 2017-02-12 08:57:12
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 22:30, re pisze:
    > Miałem dzisiaj fantazję odmówić poddania się kontroli trzeźwości.
    >
    > Jadę se drogą i widzę, że kontrolują. Co któryś samochód. No i
    > oczywiście "padło" na mnie.
    ======================
    Bardzo dobrze zrobiłeś,
    jakby padło na mnie też bym robił misiowi kłopoty.
    Policyjna republika bananowa.

  • 10. Data: 2017-02-12 10:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Problem w tym, że się nie umawaiał.
    >
    > Ja w kwestii rutynowych kontroli mam mieszane zdanie. Generalnie
    > jestem za, jeśli będzie jak w Europie - 0,5 promila. Jak jest 0,2 to
    > uważam to za represję ze strony okupanta.

    Ano własnie, tez nie mam nic przeciw ale nie rozumiem tego dlaczego u nas
    0,2, dlaczego jak tylko z jazdy powyzej 0,2 zrobili przestepstwo to policja
    rzucila sie na rowerzystów w imie reperowania statystyk etc.
    No i jeszcze jedno ale - takie przesiewowe badania nie moga powodować
    korków - zatrzymać się na minute to nie problem, ale jak nie wyrabiaja sie
    z iloscia samochodów i robi sie korek to na to sie nie zgadzam.
    A przedstawić rzeczywiscie panowie by sie mogli - ze zwykłej kultury
    osobistej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"