    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przygody z Teslą.
    Date: Sun, 16 Dec 2018 19:32:29 -0000 (UTC)

    <j...@i...pl> wrote:

    > ale my
    > jesteśmy winni jeszcze 2000eur wiec nam nie wydadzą (uwaga my jesteśmy
    > winni 2k Eur, bo wstryzmalem płatność gdyż Tesla od półtora roku jest
    > nam winna ok 13kEUR gdyż zapomniała przysłać nagrody z refferala -
    > powerwall2 founders, 21calowe koła kute do S i dwie ładowarki founders
    > series tłumacząc się od półtora roku ze nie maja procedury na Polskę i
    > nie godząc się na odbiór nagród w Berlinie)

    I sądzę, że tu jest pies pogrzebany.
    Nagrody z referral program normalni ludzie traktują jako miły bonus i nie
    odwołują płatności za samochód z tego powodu.

    > Jeśli lubisz być dyskryminowany ze względu na kraj zamieszkania, czuć
    > się traktowany jak debil i idiota - wydaj 150.000EUR netto na nowa
    > Tesle. Tesla - pokaże Ci premium FY finger.

    Nie wiem co to za tesla aż tyle miałaby kosztować, ale sądzę że właściciel
    przecwaniakował.
    Ja bym się umówił z serwisem a między czasie wynajął auto w wypożyczalni za
    100zl dziennie skoro wiem, że kupiłem auto w non-core country a zatem
    zgodziłem się na inne warunki serwisowania niż mieszkaniec core-country.

    Polak chciał pocwaniakowac z holowaniem do Berlina i przecwaniakował.
    Jeśli zgrywał promotora elektrycznej rewolucji to niech nie narzeka że nie
    został potraktowany jak primadonna :-) Albo jedno albo drugie: wymagajacy,
    rozpieszczony klient wymagajacy czerwonego dywanu i calowania w raczki albo
    rewolucjonista poswiecajacy swoje wygody i pieniadze dla rewolucji, dla
    idei. Nie oba na raz :-)

    p.s ciekawe czy kratke ma z tylu aby i fiskusa wycwaniakowac :-)