  • Data: 2018-12-17 08:38:45
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@g...com> wrote:

    > Zastanawialem sie co odpisze na inicjalnego posta.
    > Niereformowalny.
    >
    > I jeszcze ta uwaga o cwaniakowaniu. Zenada.

    No cwaniakowanie tak mamy we krwi że cwaniactwo u innych nas nie razi, jest
    normalką, nie? :-)

    Np. udawanie że auto jest unieruchomione podczas gdy można nim jeździć i
    tylko daje ostrzeżenie aby za mocno nie przyspieszać... dla mnie to
    cwaniakowanie: próba wykorzystania ,,na siłę" innej gwarancji gdy nam się
    wizyta w serwisie bez uprzedniego zapowiedzenia się i umówienia się nie
    udała.