    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
    Date: Mon, 06 Jul 2015 22:49:06 +0200

    On 2015-07-06 21:20, re wrote:

    > Tak - nie używasz prawego lusterka jak zmieniasz pas na "bardziej
    > prawy"? Jest widoczny, jak każdy inny.
    > ---
    > Nie jest. W lusterku nie widać martwej strefy.

    Ja dlatego się odwracam i patrzę przez okna. Ty nie?

    > Właśnie po to masz lusterka, żeby nie musieć mieć oczu w dupie. Jak nie
    > ogarniasz lusterka przy zmianie pasa czy kierunku, to zasadniczo nie
    > masz umiejętności wystarczających do bezpiecznego prowadzenia samochodu.
    > ---
    > Pierd..sz od rzeczy. Tu nie chodzi o to czy ja umiem tylko czy się w
    > ogóle da. Masz do obserwacji nie tylko lusterko z martwą strefą ale
    > ciągle to co z przodu.

    A jak zmieniasz pasy, jak nie masz pasa dla rowerów obok? Na pałę?

    > Po to masz tam wyznaczony pas dla rowerów, żebyś nie musiał ich się
    > spodziewać wszędzie.
    > ---
    > Tak, pomijając skrzyżowania. Poza tym, to co pisałem w innym wątku,
    > rowerzysta musi być izolowany od ruchu pojazdów na przeciętnej drodze bo
    > samochód ma 100 koni a rower może z pół.

    Sam się odizoluj, skoro nie potrafisz bezpiecznie prowadzić.

    I jak rowerzysta buja się to
    > nie trzyma tego swojego pasa bardziej niż samochód, którego kierowca
    > zagapił się. I samochód jedzie 100 a rowerzysta np 10.

    Za jazdę 100 w mieście to teraz prawko często zabierają.

    > Jest bardzo mało
    > miejsc, gdzie ten ruch może ze sobą bezpiecznie współistnieć. O ile
    > kojarzę przywołany film to właśnie nie całkiem tam może.

    Przywołany film był dowodem na to, że niektórych rzeczywiści nalezy
    separować od ruchu drogowego. Nawet nie za to co zrobił, ale za to, że
    nie widzi w tym nic nadzwyczajnego. Podobnie jak ty.

    Shrek,