    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 21 Jan 2024 04:51:39 -0800 (PST)
    Subject: Re: Punkt podparcia
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Saturday 20 January 2024 at 09:26:39 UTC+1, PD wrote:
    > Cześć,
    >
    > Jest zima i jest zimno, więc człowiek na spokojnie cały czas pali i
    > planuje, co i jak zrobi na działce gdy się zima skończy. Mam na tapecie
    > taki temat - w zeszłym roku zrobiłem sobie taki dżinks do gięcia prętów.
    > Amatorka, pewnie szybko by się rozleciał, gdyby choć raz zadziałał. A
    > nie zadziałał z prostej przyczyny - nie mam na działce nic takiego do
    > czego można by to zamocować i nie ruszało by się to przy działaniu dużym
    > ramieniem. Ogólnie przydało by się coś stabilnego związanego z gruntem,
> [...]

    Są śruby do kotwienia takie: tiny.pl/cb8vl
    Nie mogę znaleźć na Allergio, ale w marketach widziałem je wielgachne, długaśne,
    wielkości dorosłego człowieka. Sam ich nie próbowałem, ale wyglądają solidnie.

    A jak nie, to wkop kawał gotowego klocka betonowego, ja bym poszukał kilku podkładów
    kolejowych, w jakiejś odległości od siebie. Do tego przykręcasz jakąś konstrukcję
    stalową i będzie działać. Betonu w ziemię bym nie lał, bo potem będziesz klął jak
    trzeba będzie to usunąć za ileś lat. O, są gotowce do stawiania na gruncie i
    przykręcania na górze billboardów/reklam. tiny.pl/cb8bq