    Date: Fri, 05 Feb 2010 17:44:19 +0100
    From: grg12 <g...@c...at>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Puste 'placki' przy termotransferze.

    ToTylkoJa pisze:
    > Witam
    >
    > Zrobiłem kilkanaście płytek w technologii termotransferu i niestety na
    > wszystkich pojawiają się nierówne małe pola (coś jak 'rozwałkowane' krople

    Mnie brzydki numer zrobiła etykieta naklejona na laminat (CONRAD tak
    ynteligentnie ometkował - choć jak ostatnio kupowałem laminat
    sprzedawali już w woreczkach wiec się uczą :) )- mimo bardzo dokładanego
    wyczyszczenia (procedura podobna do twojej) podczas trawienia ścieżki w
    tym obszarze pięknie spłynęły (dało się rozpoznać kształt naklejki).
    Możliwe że twój laminat został zachlapany jakimś paskudztwem.
    Od jakiegoś czasu nie stosuję już środków typu jawox do czyszczenia
    laminatu - ponoć pozostałości po nich pogarszają przyczepność tonera, w
    tej chwili ograniczam się do przeszlifowania płytki gąbką do czyszczenia
    rur (takie czarne "coś" używane do czyszczenia rur miedzianych przed
    lutowaniem - każdy market budowlany powinien mieć) lub (jeśli laminat
    jest stary lub mocno zapaskudzony) papierem ściernym 600-900. Potem
    tylko spłukać wadą, przetrzeć papierowym ręcznikiem z odrobiną spirytusu
    i jak najszybciej prasować.
    Pozdrawiam
    GRG