    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Puste 'placki' przy termotransferze.
    Date: Fri, 05 Feb 2010 17:56:22 +0100

    ToTylkoJa wrote:
    > Teraz płytka mnie
    > parzy i muszę ja trzymać w bawełnianej szmatce jak przekładam między
    > kolejnymi przejściami przez laminator.

    Prawidlowy objaw. Ma być bardzo gorąca. Kiedy źle ustwiłem temperature
    miałem podobne efekty typu całe placki odpadających scieżek. Podkręć
    laminator o parenascie stopni w górę i będzie dobrze bez kombinowania z
    odtłuszczaniem i zbędnymi zabiegami z lodowką.

    Ja:

    a) drukuje na kredowym
    b) czyszczę płytkę "byle jak" papierem sciernym
    c) wkłdam w laminator (10 przebiegów)
    d) wrzucam pod wodę
    e) po 5 minutach pod wodą papier pływa bez sladu toneru

    Scieżki pod mikroskopem posiadają nierówności w skali jakiej naruszył
    miedź papier ścierny. Więc naprawde nie ma sie co rozczulać nad jakością
    powierzchni tylko zwiekszyć temperaturę.