eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPytanie teoretyczne › Re: Pytanie teoretyczne
  • Data: 2017-06-23 23:32:10
    Temat: Re: Pytanie teoretyczne
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 22:34:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 18 Jun 2017 15:53:05 +0200, miumiu napisał(a):
    > > Co jest bardziej ekonomiczne :
    > > 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
    > > 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
    > > 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
    >
    > No wiec aby nie bylo tylko teoretycznie - odcinek 5 km, w plaskim
    > terenie ale lekko pofaldowanym, przejechany w stylu - rozpedzamy do
    > 100, na luz, jak zwolni to 70, to 5-ka i rozpedzamy do 100, i znow na
    > luz i tak w kolko. Komputer pokazuje 4.1 l/100km.
    >
    > Powrot w podobnym stylu, tylko zwalnianie na V-biegu. Wychodzi 4.4/100
    >
    > No to zawrotka i 85 na tempomat. Wychodzi spalanie 4.5.
    > Jeszcze jedna zawrotka i znow na tempomacie ... wyszlo 3.7
    >
    > IMO - na luzie mniejsze straty, ale tylko minimalnie.
    > Ale tem tempomat to ciekawy.
    >
    >

    Ciekawy test :)
    Silnik podczas pierwszego testu nagrzany?
    Pytam dla formalnosci bo różnice w sumie dosyć niewielkie, sporo zalezy od wiatru. Ja
    przed podróżą sprawdzam sobie w windyty jak wieje. Wtedy wiem czy spalanie mi sie
    bedzie podobac czy mam powody do frustracji ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: