eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPytanie teoretyczne › Re: Pytanie teoretyczne
  • Data: 2017-06-24 09:24:41
    Temat: Re: Pytanie teoretyczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 23 Jun 2017 14:32:10 -0700 (PDT), s...@g...com
    > W dniu piątek, 23 czerwca 2017 22:34:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >> No wiec aby nie bylo tylko teoretycznie - odcinek 5 km, w plaskim
    >> terenie ale lekko pofaldowanym, przejechany w stylu - rozpedzamy do
    >> 100, na luz, jak zwolni to 70, to 5-ka i rozpedzamy do 100, i znow na
    >> luz i tak w kolko. Komputer pokazuje 4.1 l/100km.
    >>
    >> Powrot w podobnym stylu, tylko zwalnianie na V-biegu. Wychodzi 4.4/100
    >>
    >> No to zawrotka i 85 na tempomat. Wychodzi spalanie 4.5.
    >> Jeszcze jedna zawrotka i znow na tempomacie ... wyszlo 3.7
    >>
    >> IMO - na luzie mniejsze straty, ale tylko minimalnie.
    >> Ale tem tempomat to ciekawy.
    >>
    > Ciekawy test :)
    > Silnik podczas pierwszego testu nagrzany?

    Tak.

    > Pytam dla formalnosci bo różnice w sumie dosyć niewielkie,

    To diesel, chyba jeszcze mniejsze. Za to komputer mogl jakies
    wypalanie filtra wlaczyc.

    > sporo zalezy od wiatru. Ja przed podróżą sprawdzam sobie w windyty
    > jak wieje. Wtedy wiem czy spalanie mi sie bedzie podobac czy mam
    > powody do frustracji ;)

    Nie zwrocilem uwagi, ale mocno nie wialo.

    Musze kiedys spojrzec na komputer, bo wplywu wiatru do tej pory raczej
    nie zauwazylem, a przeciez powinien byc i to calkiem spory.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: