  • Data: 2020-04-07 18:47:55
    Temat: Re: RAMdyski na DDR3 czy DDR4
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/04/2020 12:24, m4rkiz wrote:
    > że co?

    Energia zgomadzona w rucho obrotowym tależy pozwala na bezpieczne
    zaparkowanie głowic bez zniszczenia danych. Któraś z firm, dodatkowo,
    traktowała silnik dysku jako prądnicę do opróżnienia cache dysku, cieko
    mi teraz znaleźć info wprost na ten temat.

    Ogólnie nagłe wypięcie zasilania w przypadku dysku HDD/SDD nie powoduje
    utraty danych już zapisanych.

    Co do kontroli cache systemowego to nawet taka opcja jest:

    https://social.technet.microsoft.com/Forums/getfile/
    1395031

    Ta na dole, szara.

    Jeśli zaś zestaw taki nie traci danych z byle powodu, osiąga prędkosć
    wysycającą pełny IDE, TO GDZIE ZYSK?

    Ogólnie DDR4 przepychane przez załacze IDE nic nie da. Jest do dupy pod
    każdym względem. Nic dziwnego że tego nie produkują.

    Elenuelek wymyslił sobie jakąś głupotę i zakłada sobie że ktoś inny też
    wymyśli i specjalnie dla niego produkuje stosowny hardware. No więc nie.
    Co za ulga.