  • 171. Data: 2012-01-19 19:59:27
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:jf9nbq$4s1$1@inews.gazeta.pl...

    > Kononowicz przynajmniej nie miał dziadka w Wermahcie

    PLONK
    Spadaj na jakąś grupę dla pisiorów z tymi rewelacjami.

  • 172. Data: 2012-01-19 20:18:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-19 19:28, gregor pisze:

    > Kononowicz przynajmniej nie miał dziadka w Wermahcie
    ^^^^^^^^^

    A co to za twór? Szkoła Kononowicza, czy jesteś ofiarą nowoczesnej
    edukacji w kraju Polską zwanym?

  • 173. Data: 2012-01-19 20:35:58
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-19 20:18, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-01-19 19:28, gregor pisze:

    > A co to za twór? Szkoła Kononowicza, czy jesteś ofiarą nowoczesnej
    > edukacji w kraju Polską zwanym?

    A z takiej szkoły, że jestem Polakiem anie Tuskaszenskim stworem, który
    wierzy i łyka propagandę, bardziej wierzę chremu psychicznie człowiekowi
    niż wnukowi dziadka z Wermachtu ot to i co mi powiesz teraz ?

    gregor

  • 174. Data: 2012-01-19 20:37:55
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-19 20:35, gregor pisze:

    > A z takiej szkoły, że jestem Polakiem anie Tuskaszenskim stworem, który
    > wierzy i łyka propagandę, bardziej wierzę chremu psychicznie człowiekowi
    > niż wnukowi dziadka z Wermachtu ot to i co mi powiesz teraz ?

    dodam jeszcze, że moi wujowie i dziadek walczyli z niemiecką i ruską
    zarazą takie moje tam polskie poglądy

    gregor

  • 175. Data: 2012-01-19 20:43:08
    Od: gregor <g...@s...pl>

  • 176. Data: 2012-01-19 20:49:42
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-18 12:16, gregor pisze:

    > a na Białorusi od pół roku (w zależności od kursu dolara liczę po 3,4):
    >
    > benzyna 92 - 2,31
    > beznyna 95 - 2,45
    > ropa - 2,6
    >
    > pozdrowienia dla otumanionego elektoratu PO
    >
    > gregor

    no Panowie pocieszę Was cena 1 litra benzyny na Białorusi to tylko 2,21
    (kurs po 3,21) u nas drożeje a na Białorusi tanieje

    hehe lemingi, ciekawe co Wam Tuskaszenko powie teraz

    gregor

  • 177. Data: 2012-01-19 20:50:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > wierzy i łyka propagandę, bardziej wierzę chremu psychicznie człowiekowi
    > niż wnukowi dziadka z Wermachtu ot to i co mi powiesz teraz ?

    Nic, zapytam po raz kolejny czego jesteś ofiarą, skoro po raz kolejny
    nie potrafisz napisał poprawnie "Wehrmacht" (wcześniej miałeś dla
    odmiany "Wermaht"). Nie wiem w co wierzysz i co łykasz, ale z edukacją
    marnie - nie tylko w tej materii :)

  • 178. Data: 2012-01-19 20:54:38
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-19 20:49, gregor pisze:

    > no Panowie pocieszę Was cena 1 litra benzyny na Białorusi to tylko 2,21
    > (kurs po 3,21) u nas drożeje a na Białorusi tanieje
    >
    > hehe lemingi, ciekawe co Wam Tuskaszenko powie teraz
    >
    > gregor

    przepraszam 3,31 tj. 2,27 za litr 92
    ciekawe jak zareaguje nasz rynek na "spadek" obcych walut

    gregor

  • 179. Data: 2012-01-19 21:17:24
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-19 20:50, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > nie potrafisz napisał poprawnie "Wehrmacht" (wcześniej miałeś dla
    > odmiany "Wermaht"). Nie wiem w co wierzysz i co łykasz, ale z edukacją

    Nigdy niemieckiego się nie uczyłem, widzę, że jesteś przygotowany na
    przyjęcie armii wyzwoleńczej

    gregor

  • 180. Data: 2012-01-19 21:25:41
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nigdy niemieckiego się nie uczyłem, widzę, że jesteś przygotowany na
    > przyjęcie armii wyzwoleńczej

    dobre :)

    sz.